sreda, 8. februar 2012

2500 ogledov / my little workshop

Jupiii, 2500 ogledov na mojem bloggu. Pa sem mislila, da tega nihče ne gleda. No, ko bom imela 50 spremljevalcev se bom pa res lahko hvalila (44 mi jih še manjka) :-)
Jupiiii, 2500 page views at my blogg. And I was thinking nobody is looking this. Well, when I'll have 50 followers (I'm still missing 44) I'll come and brag some more :-))

Do takrat pa vam pokažem, kako zgleda ustvarjalni nered pri meni.
Until then, here is how inspirational mess looks like at my place :-))


...ko sem delala knjižna kazala (december)
...while doing bookmarks in December


....ko sem delala novoletne voščilnice (november/december)
...while doing Christmas Crads in November/December



...ob prvih poskusih štempiljkanja (trenutno)
...while doing my first stamping (right now actually)

Moja mini delavnica - regali pa so se v dveh mesecih malo napolnili.
My little workshop - well I got some new crafting stuff in last 2 months

Mimogrede, danes sem našla še eno dobro spletno stran, kjer je ful brezplačnih zadev (papirčki, templejti itd.), t.i. Papercraft Inspirations.

Zdaj grem pa nekaj zadev, ki sem si jih že včeraj pripravila (izrezala, postavila, poštemljala...), skupaj zlepit. Torej še ena objava sledi zvečer ali pa najkasneje jutri :-)).

1 komentar:

Marina pravi ...

O lepo ustvarjalno sobico imaš=)