sobota, 29. november 2014

Čisto posebna vabila

Se še spomnite, kako je bilo, ko ste praznovale 30. rojstni dan? To naj bi bila neka huda prelomnica v življenju. Meni se ni zdelo ;-)

No, tole so čisto posebna vabila za kolegico, ki bo praznovala 30. rojstni dan in je želela goste povabiti na praznovanje z unikatnim vabilom.





Prvič sem preizkusila novo grelno pištolo in na črno osnovo dodala zlate detajle. Kanček rdeče za popestritev.

Uporabila sem napis Najlepši par, ki sem ga kupila posebej za ta namen ampak je tako eleganten, da bo gotovo še velikokrat uporabljen.

Prijavljam v:
- novembrsko galerijo Najlepši par in
- Anything goes @ Crafty Catz.
- TPE278 Anythig Goes @ The Pink Elephant
- #269 Anything Goes @ Just As Girls

Še malo pa bo veseli december. Se ga že veselite? Jaz sem danes dokončala adventni "venček", ki ga pokažem v posebni objavi.


12 komentarjev:

vilinke pravi ...

Res so nekaj posebnega,že sama barvna kombinacija je posebna. Lepa vabila si naredila za prijateljico
LP Vilinke

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zanimiva vabila,
sploh barvna kombinacija
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Čudovita in zelo elegantna vabila si izdelala.
Tudi moj venček bo dobil svojo objavo. :-)

Ina G pravi ...

Beautiful invitations. Love the colours and embossing. Thanks for sharing then with us at Just us Girls this week.

Tina pravi ...

Keti, nadvse mi je všeč prav vse!!! Krasna zlato-črna kombinacija, oblika in ljubki balončki, ki vse skupaj naredijo lepo razigrano. Jaz se nadvse veselim veselega decembra...zdaj še ravno dokončujem adventni koledar in venček :-) In okrogle številke...jaz sem vsakega svojega rojstnega dne enako vesela: lepe želje, (preveč) hrane, obiski in seveda tudi....darila :-))))

Vladuška pravi ...

Lepo, elegantno je izpadlo.

Nancy pravi ...

Gorgeous Invitations! Thanks for linking up with us at Just Us Girls this week! We sure do appreciate it!

Ne-Ja pravi ...

WAW, WAW in še 1x WAW :)! Fenomenalna vabila in res bi bila takoj nazaj 30, če bi imela taka vabila :P. Bravo za ves trud in izvedbo - kolegica je bila zagotovo navdušena.

Kim pravi ...

these look great! Gorgeous creation. Thanks for joining us at CraftyCatz. Kim x

MoMa pravi ...

Še lepše je dobiti tako vabilo :)..ja res so zelo lepa, tako kot vaša 30-letna kolegica

MoMa pravi ...

Še lepše je imeti tako srečo, da vidiš tako vabilo v živo......res so lepa, tako kot vaša 30-letna kolegica :):)

Maja pravi ...

Zelo lepo si uporabila črno barvo.. kombinacija je krasna.
lp Maja