sobota, 2. maj 2015

Moje prvo "platno" s sončnicami

Sončnice v lončku, na platnu.

Precej packanja, za sicer zelo osiromašeno "mix-media" tehniko. Zelo plašni začetki, vendar za posebno osebo, ki si je zaželela nekaj spodbudnega obesiti nad svojo zelo ustvarjalno mizo. Za Renato, poznano tudi kot Brlogarka. Če še ne poznate njenega nakita, si morate obvezno pogledat njene umetnine tudi na FB.

Uporabila sem distress blazinice, akrilno barvo, čipke in kockasto blago, pa seveda nepogrešljive izrezke iz papirja. Napis je natisnjen.



Zaradi pozitivnih odzivov, sem se lotila še manjših izvedb, kar pa pokažem v eni od naslednjih objav.

Tole prijavljam na #244 Anything Goes @ 4 Crafty Chicks

Živel 1. in 2. maj!

5 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasno platno
lp Tamara

Mojca pravi ...

oooo zelo lepo ozadje si ustvarila in krasne sončnice! lp

Martina pravi ...

Vrlo lijepo.
Lp, Martina

Unknown pravi ...

This is just adorable! I love the colors! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week,
Tina - DT

Ne-Ja pravi ...

Ma veš kok mi je všeč ker ni preveč načičkano - je tako umirjeno klasično vendar koj pade v uč :). Kar pokaži še kakšno izpeljanko.