torek, 28. julij 2015

Okvirček - kamorkoli greš, pojdi s kolesom

"The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched - they must be felt with the heart."
Helen Keller

Okvirček z zgodbo. Zase ali pa za darilo. Namesto voščilnice ali pa za zraven. Možnosti so neskončne. Tokrat v modri barvi, za ljubitelje narave, sonca in kolesarjenja. Na pot pa je vedno treba s srcem.


Lahko ga postavite ali obesite na steno.


Pridejo še novi. So mi zelo všeč in jih je pravo veselje ustvarjat. Zdaj pa hitim preizkusit nove pripomočke, dobila sem namreč paket od Marine iz Mavelu ;-)

p.s. Spet sem se namatrala s Tininim dreveščkom. Tokrat sem podvojila listke in jih dodala v dveh odtenkih zelene, da sem dobila malo globine. Moram priznati, da je tole kar ena mojih najljubših šablon.

Okvirček prijavljam v/na:
- julijsko galerijo @Najlepši par
- #226 The Great Outdoors @ Die Cutting Divas (I used MemoryBox butterflies, Marianne Design bike, Tina Baša for Rayher tree and little heart)
- All Crafts Challenge June/july - Anythig Goes but a Card @ Craft my life
- take you pick - color theme blue and/or green @ Papertake Weekly

Lep pozdravček in hvala za obisk.

12 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Pisana in več kot prekrasna.Tudi meni je Tinin drevešček prav super.
LP,Urška

Georgiana pravi ...

I love to ride my bike too. Super cute! Thank you for joining our “Great Outdoors” Challenge this week at Die Cuttin’ Divas.

Stay Creative,
Georgiana
• Carson's Creations •
Die Cuttin’ Diva DT

Helena pravi ...

Všeč mi je tvoja razgibana voščilnica. Poletna in razigrana.

Cvetoči travnik pravi ...

Spet tvoja super kolesarska, resnično vsestransko uporabna. Tinino drevo je pa resnično super, sploh če ga tako dodelaš. Lep pozdrav, Andreja V.

Dusi pravi ...

Dobr ti ratujejo tele slike.
Tele postavitve v naravi so pa meni itak zelo všeč.
Upam, da še kaj podobnega nastane

Sapfina (Barbara) pravi ...

Zelo ljubek okvirček si ustvarila! Kar kliče v naravo. ;)

Janja pravi ...

Zelo lepo, prav za na steno. Lp

CA Scrapper pravi ...

Very cute card. Thanks for joining us at Die Cuttin' Divas this week.

Leslie

oldpunca pravi ...

Lušna slikica. :-)

Anonimni pravi ...

What a fun table decoration! Thank you for sharing it with us at Die Cuttin' Divas this week!

Evelyn

L.B. pravi ...

such a sweet picture. Thanks for playing with us at Die Cuttin' Divas this week.

Ne-Ja pravi ...

Imaš potrpljenje, ni kaj - jaz bi fasala živčni zlom preden bi nalepila vse tiste lsitke :). Voščilnica/obešanka/slika... je super in dodedelana v nulo :).