ponedeljek, 24. april 2017

{Sizzix ponedeljkova predstavitev} Meadow Butterfly #2

Tokratna ponedeljkova predstavitev je namenjena še eni novi šabloni Sizzix Thinlits Die - Meadow Butterfly #2.

Ker sem morala ravno obnoviti zalogo darilnih škatlic, sem jih nekaj okrasila s tem izrezkom, sestavljenim iz rožic, zelenja in metulja. Izrezek kot tak se mi je zdel precej enoplasten, zato sem ga izrezala 2x in metuljčka plastila, vse v isti barvi.

Na nekaterih sem uporabila papir z bleščicami.


Na nekaterih pa vzorčast papir. Bilo je veliko preizkušanja ampak na koncu me je tale kombinacija najbolj prepričala.


Ker mi ni dalo miru, sem poskusila še z barvanjem tega izrezka. Ampak o tem več o eni od prihodnjih objav. Ne morem vsega prehitro razkriti, čeprav bom težko zdržala ;-)

Metuljčkast pozdrav in se vidimo/beremo kmalu.

*********************
Uporabila sem naslednje Sizzix pripomočke:




8 komentarjev:

Klara pravi ...

Krasne škatlice so! Meni sta pa najbolj všeč prvi dve...

Zvonka pravi ...

Zelo so lepe te škatlice s temi okraski. Tudi meni sta prvi dve najlepši.

moi pravi ...

Super si okrasila škatlice.

oldpunca pravi ...

Lepo si se igrala z novimi igračami. Meni so vse štiri škatlice zelo všeč. Le kaj skrivaš? :-)))

Janja pravi ...

Krasno si okrasila darilne škatlice. Lp

Tina Z. pravi ...

kako krasna šablona in variacije tudi!

Andreja pravi ...

Zelo lepo si okrasila škatlice in uporabila krasno šablono za dodatek :-))

Jasmina pravi ...

Lepa je tale nova sizzixova šablona in lepo si okrasila škatlice.