ponedeljek, 14. avgust 2017

{Sizzix predstavitev} Antique Doily & Bright Spark

“But better to get hurt by the truth than comforted with a lie.” 
― Khaled Hosseini

Alma je poleg voščilnice iz prejšnje objave dobila tudi beležko. Ne vem, kako je z vami, ampak jaz si vedno kaj zapisujem, skiciram, čečkam in zato nimam beležk nikoli preveč.

Zraven sem ji pripravila še en kupček izrezkov, s katerimi bo lahko "embelišala" svoje zapiske, pri tem pa uporabila vse žive šablone, ki se mi valjajo doma.



Kam pa si ve zapisujete ideje? Beležke, planerji, post it listki, random koščki papirja...?

Lep začetek tedna vam želim. Še enkrat vas želim spomniti, da poteka kampanja za dosego svetovnega rekorda. Moj paket voščilnic gre ta teden na pot ;-)


Če pa vam zmanjka inspiracije, pa lahko pokukate tudi sem.


*************************
Za beležko sem uporabila naslednje SIZZIX pripomočke:



2 komentarja:

Moje drobtinice23 pravi ...

Všečna beležka, všeč mi je da se odpira navzgor in je na špirali kar ji omogoča da je samostoječa.
Lepo ustvarjaj še naprej :)

Sapfina (Barbara) pravi ...

Super belezka in tako pozorno darilce. Za zapisovanje mojih idej sem pa jaz maksimalno lena, tako da prihajaj ,in tudi odhajajo in samo tu in tam postane katera moja :)