torek, 26. junij 2018

{Sizzix Lifestyle} Kaktusi

“Unfortunately, the clock is ticking, the hours are going by. The past increases, the future recedes. Possibilities decreasing, regrets mounting.” 
― Haruki Murakami, Dance Dance Dance

Tako, tudi jaz sem podlegla kaktus-maniji. Imam pa opravičilo, treba je bilo preizkusiti še eno od novejših Sizzixovih šablon Pop-up Cactus.

Na prvi strani sem želela ustvariti pokrajino s kaktusi, zraven je nekako sodilo žgoče sonce. V notranjosti pa še eno presenečenje. Kaktus ;-)

S pikami sem vas želela spodbuditi k sodelovanju na FB izzivu Ustvarjamo s SizzixLifestyle. Rok je 27. 6. 2018, do polnoči.




Hvala za obisk in se vidimo kmalu. 

***********************
Za tole interaktivno voščilnico sem uporabila SizzixLifestyle pripomočke:



3 komentarji:

Klara pravi ...

Uau, super izgledajo! In čisto prava puščavska pokrajina...

oldpunca pravi ...

To pa je prava puščava. :-) Zelo lepa scena. Kaktus v notranjosti pa je samo še pika na i. Svetovna voščilnica!

Ne-Ja pravi ...

Z veseljem pridem k tabi na obisk in se slinim nad tovjimi mojstrovinami in pogruntavščinami :). Kaktusi s puščavo so čudoviti, ko pa odpreš voščilnico pa tisti notri zmaga :)