nedelja, 30. december 2018

Najljubša barva

“If I had a power color, it would definitely be SPARKLE" ~Landon Brinkley” 
― Rachel Hollis, Party Girl

Moja najljubša barva so vsi odtenki roza do vijolične. Ja, punčkasto do konca ampak s tem ni nič narobe. Vsaj po moje ne!

Ker mi zadnje čase ni uspelo veliko objavljati, bom danes nadoknadila ob čakanju prijateljice, ki pride na obisk pred koncertom Jana Plestenjaka v Zagorju zvečer.  Jupiiii!

No tej voščilnici zanjo sem uporabila novo Sizzix šablono Fanciful Fairy  #660095 (super darilo od Jasmine, ki je naravnost popolna s tem napisom). Ozadje pa je napackano z distress blazinicami (klasičnimi in oxide, rada packam in pomešam več barv, ker pride - začuda - veliko zanimivejši končni rezultat).



Voščilnico v mojih ljubih barvah (dodala sem še kanček turkizne) prijavljam na zadnji letišnji izziv Ustvarjalnega dotika (uporabila sem osnove za voščilnice,  distress Dusty Concorde in lepilni trak).

Hvala za obisk. Sledi pa še ena objava danes, z voščilom in malo bolj praznično tematiko ;-)

3 komentarji:

*Urška* pravi ...

Tudi sama imam rada takšne odtenke,tako da sva že dve. Wawww,super voščilnica,ki mi je zelo všeč.Prav čarobno deluje.

Ne-Ja pravi ...

Res je pravljična voščilnica že po barvah, vil ain napis pa dasta samo piko na i celoti ;).

Ustvarjalni dotik pravi ...

Zelo lepo ozadje prelivajočih barv si ustvarila :) Super čestitka! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdravček iz Ustvarjalnega dotika in vse dobro v novem letu! Barbara