sobota, 9. februar 2019

{Sizzix} Birthday Boy

Drug ti je v skŕbno nastavljene mreže
nestanovitno zasačil srce;
vender na mene še nekaj te veže,
kaj de je, komej med nama se ve.

- France Prešeren (Sila spomina)-

Pred dnevi sem dobila Happy Mail z novostmi iz Sizzix Chapter 1/2019 ampak imam prej za pokazat še eno fantovsko voščilnico.

Komplet Birthday Boy vsebuje tovornjak, dva dinozavra in kar nekaj rojstnodnevnih dodatkov, od kolačka, balona do številk.

Jaz sem si zamislila dinozavra, ki fantku zaželi vse najboljše z baloni. Na balonu pa je ravno prav prostora za številko. Pri nižjih številkah je to namreč zelo pomemben podatek, pri višjih pa niti ne toliko.


Idejo sem imela na mizi že nekaj časa ampak je nekaj manjkalo. Potem sem na ozadje dodala novo štampiljko Najlepšega para (lepim v galerijo). Pa se je poklopilo.


Hvala za obisk. Zdaj grem dokončat eno srčkasto zadevo, za jutri pa imam še eno novost za vas iz mojega ustvarjalnega kotička ;-).

***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:



2 komentarja:

Nataša pravi ...

Krasna je, zelo mi je všeč ozadje.

Ne-Ja pravi ...

Tale z dinozavrom je pa TOP ideja z amalega hlačmana. Imaš prav z napisom v ozadju je to, to in balonček lepo služi nosilcu številke :)