torek, 22. oktober 2019

Pop-up Easel voščilnica za Ireno

V septembru je prijateljica praznovala 40tko.
Luštno smo se poveselili z njo.

Za darilo je dobila nakit.
Spremljala pa ga je seveda voščilnica, v njenih priljubljenih barvah.
V posebnem prepogibu, ki sem se ga naučila pri Andreji.




Fotke so nočne, ker sem se tik pred zdajci spomnila, da sem pozabila poslikati.
Škoda res, ker je bila krasna.

Uporabila sem napise in velike številke Najlepši par, 
zato jo lahko razstavim v oktobrski galeriji.

No, sem pa ugotovila, da še nisem pokazala voščilnice, ki jo je prejela pred 2 letoma.
Tudi takrat je bil poseben prepogib ampak bol v roza odtenkih.




Hvala za obisk.


4 komentarji:

Moje drobtinice23 pravi ...

Dobro sestavljene pop-up voščilnice.
Obe sta čudoviti.

Ne-Ja pravi ...

Fantastično si pocartala prijateljico. Obe voščilnici sta mi všeč in ta pregib je res poseben :).

oldpunca pravi ...

Lepo razvajaš prijateljico. :-) Všeč mi je ta novi pregib in barve, ki si jih izbrala za okroglo.

Nataša pravi ...

Čudovita je. Zelo mi je všeč, kako si izvedla pregib :)