petek, 27. marec 2020

Urban interior - drugič

Ta teden je šel izredno hitro mimo.
Delam sicer od doma ampak sem imela totalno gužvo in običajno zaključila šele okrog 18.ure, zato mi je zmanjkalo tako časa kot energije za ustvarjanje.

Ampak imam še dolg od prejšnjega vikenda.

Na tej voščilnici sem skombinirali novi Sizzix šabloni 

Gre za "ostanke" od drugih projektov, ki so čakali na mizi, da postanejo del nečesa 
ali pa jih podarim naprej, ko se mi jih nabere res preveč. V eni od prihodnih objav pokažem še nekaj knjižnih kazal, ki nastajajo poleg projektov na zalogo iz takšnih "ostankov".

Kolegica, ki je na novo odkrila ljubezen do zelenih rastlin 
je bila navdušena.

Motivacijski napis je od Najlepšega para.


Izzivi:
Najlepši par: galerija marca 2020
Little Red Wagon:  #542 - Leftovers

+ Inkspirational: 209 - Chair Photo


Hvala za obisk.
Ostanite zdravi, ostanite doma in pazite nase.

3 komentarji:

Marina pravi ...

What a fabulous card! By great coincidence, it would be perfect for our current challenge at Inkspirational. https://inkspirationalchallenges.blogspot.com/2020/03/challenge-209-chair-photo.html
I hope you'll link up.

Imke pravi ...

Great way to use leftovers on this CAS card.

Thanks for joining our "Leftover" Challenge @ Little Red Wagon this week and i hope to see you back again soon. Stay healthy these times.

Imke ~ MY CRAFTY PLACE"

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tole pa je čisti dokaz, da si resnično doma....pohištvo:-))....Krasna je!!!