torek, 14. april 2020

{ostanki} Knjižna kazala I

V tem obdobju #ostanimodoma se se jaz lotila tudi porabe ostankov iz številnih škatel, ki jih imam v svoji ustvarjalni sobici.
Ostanki od preteklih projektov, ki jih je bilo škoda vreči stran. Nekaj jih je tudi od menjave izrezkov, ki sem se jo včasih še šla, zdaj pa že dolgo ne več.

Ta oblika knjižnega kazala mi je prav všeč in zanjo lahko porabim tako ostanke papirja (rabim res ozek trak) in različne izrezke.
Seveda naredim tudi kakšnega novega, odvisno od trenutnega navdiha.
Ampak res moram zmanjšati število škatel, kjer se nahaja vse živo.
Verjetno bom nekaj stvari tudi ponovno podarila.

Ampak ideja je, da si pripravim en kupček teh kazal na zalogo in jih podarim, ko bo priložost.

S to idejo (z žirafo) se je vse skupaj začelo.

Pa gremo...

1. Tukaj sem uporabila ostanke papirja (od 6x6 papirja ostane od osnove za voščilnico ravno prav velik trak papirja) in dodala izrezke iz preteklih projektov/poskusov.


2. Tukaj sem uporabila testni poskus igranja z alkoholnimi inki in iz "mojstrovine" izrezala Spring Stems. Položila sem jih na vijola Sizzix strukturiran papir, poštempljan z voščili Najlepšega para.


3. Tukaj sem porabila ostanke papirja od enega projekta izdelave pillow box škatlic. Čez 100 let vse prav pride. Teh je malo več nastalo, pa niso vsi na sliki. 
Na nekaterih so vzorčasti obe strani, nekateri imajo na drugi strani enobarvni Sizzix strukturiran papir. Ker se na vzorčkih že "dovolj" dogaja, je pikapolonica sedla le na enobarvno stran papirja.


4.  Na levi strani sem uporabila Layered flower, ki mi je ostala od preteklega projekta in skombinirala onovo za zraven po gornjem receptu. 

5. Na desni pa sem k ostanku vzorčastega papirja dodala izrez vročega balona. Teh z vročim balonom bo še nekaj, ker sem odkrila kupček izrezkov v zalogi, ki čakajo, da jim najdem ujemajočo osnovo.


Kako se vam zdijo? 

Hvala za obisk. Ostanite zdravi.

2 komentarja:

Nataša pravi ...

Čudovita so in super si porabila ostanke :)

oldpunca pravi ...

Super poraba ostankov, krasna ideja za priložnostna darilca in zelo lepa knjižna kazala. :-)