sreda, 23. september 2020

{CRAFT-alnica} #270 otroško knjižno kazalo in GDT

 Ne morem verjeti, da je že 2 tedna naokrog in je čas z anov izziv na CRAFT-alnici, kjer septembra gostujem.

Tokratna tema je PONOVNO V ŠOLI - izdelati je potrebno otroško knjižno kazalo.


Jaz sem naredila eno pravljično vilo. Za kakšno princesko, ki ni ravno "mahnjena" na roza. Ujemi sanje je primeren napis, tudi za šolske dni. V ozadju pa se skriva še napis "sanjaj velike". 

Hvala še enkrat sponzorju Ustvarjalni dotik za poslan darilni paket. 



Uporabila sem Distress barvo, trak in obroček za luknjico (kako se že temu reče?!?). Ker nimam pripomočka za stiskanje teh obročkov, sem se znašla kar na roke in je precej enostavno. 

Lep presotanek tedna vam želim.

Pa hvala za obisk in vse prijazne komentarje.


2 komentarja:

Andreja pravi ...

ooo Keti kako lepo kazalo si naredila in zelo všeč mi je izbor barv :-))
Vesela sem, da si naša gostja meseca septembra v CRAFTalnici.

oldpunca pravi ...

U, krasno knjižno kazalo. Po mojem se ne bo znašlo v učbenikih in obveznem čtivu, pač pa v kakšnem ljubezenskem romanu. :-) Tale vila je namreč čisto romantična, napis pa na dušo pisan zasanjani najstnici. :-)