ponedeljek, 9. november 2020

Mala pozornost za veliko veselje - 1. del

 Letos se priključujem projektu pošiljanja voščil starostnikom - Mala pozornost za veliko veselje.

Več si lahko preberete tukaj in tudi sodelujete.

Prvi paket 50 voščilnic bom predala sodelavki, ki bo s hčerkami pomagala zapisati voščila v pripravljene voščilnice. Je prijazno ponudila pomoč, ker bi bil zame to kar velik zalogaj za pisanje.

Odločila sem se za enostaven dizajn za "masovno izdelavo". In končno porabila nekaj listov vzorčnega papirja, ki se je skozi leta nabral v božičnem predalu. Saj poznate, a ne? Hkrati obveščam, da je predal še vedno poln in da sem še za par let dobra s papirjem. Če bi morda koga skrbelo.

Pokažem eno od vsakega motiva in kočni kupček (menjala sem samo motiv negativa in vzorčni papir). Za motiv sem uporabila različne Sizzix šablone.




Iz pozitivov je nastala malo drugačna postavitev. 
Skupaj sem zlepila 2 izrezka, da se dobila malo globine.
In dodala napis Najlepši par.



Še 2 gasilski preden gredo na pot.
p.s. Par snežakov sem še dodala v kupček, da je bila okrogla številka. 


 V naslednjih objavah pokažem še ostale, ko bodo dokončane. Tiste bom pisala sama, morda pa mi uspe navdušiti še koga za pomoč pri pisanju.

Prijavljam jih na:
ABC Christmas Challenge: X for Xtra Special (ker so za dobrodelen namen)
Just Us Girls: # 561Triangle

Hvala za obisk.

8 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Vau, tole pa je... Fenomenalna si, mene tudi še čakajo..

Vicki Dutcher pravi ...

Wow you have a lot great cards in this post. I like the use of your triangles also for the just us girls challenge card thanks for playing along

Ina G pravi ...

Lovely array of cards here Keti. You have been very busy. Thanks for sharing with us at JUGS this week for our Triangle Challenge.

Klara pravi ...

Uau! Bravo 50 voščilnic! Jaz pa upam, da nam uspe s puncami narediti vsaj ene par voščilnic...

Ne-Ja pravi ...

OO vse pohvale, res si naredila čeden kupček :)!

Valerija pravi ...

Čudovite so. Všeč mi je, kako domiselno si uporabila pozitive in negative izrezov.

Helen pravi ...

Wonderful cards!
Thanks so much for playing at the ABC Christmas Challenge!
Helen x

Wei pravi ...

Amazing projects. Thanks for playing along with us at ABC Christmas Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries. And sorry for the belated comment.