nedelja, 11. april 2021

{UnstampaBelles} Animal Fun s sovico

 Za nov aprilski izziv na UnstampaBelles sem izdalala voščilnico s prikupno sovico.

Tema 110. izziva je Animal Fun with a twist Layer it up.

Vabljeni, da se nam pridružite. Ne pozabite, brez štampiljk.



Izzivi:
Cute Card Thursday: #681 - Wings
Najlepši par: galerija aprila (napis in bordura) in celotna nova kolekcija
Creative Craft Cottage: #139 Include an animal

Ker sem šele pri pisanju objave ugotovila, da sem na prvotno namenjeni voščilnici uporabila štampiljko, vam v isti objavi pokažem še to.

S slovenskim napisom Ustvarjalnega dotika, kar bo ravno prav za aktualni izziv pri CRAFT-alnici (#283 uporabi slovenski napis). 

Rožice in zelenje so iz različnih Sizzix šablon. Sem ugotovila, da ob vseh (res številnih) šablonah, največkrat posegam po enih in istih, ki so zato tudi vedno spredaj v škatli.

Je pa tudi sicer ta sovica namenjena sodelavki, ki je na dalj časa trajajoči bolniški. Pripada ji en velik objem z željo, da se čimprej postavi na noge.

Hvala za obisk.

Se vidimo "kmalu". 

7 komentarjev:

Erika Jerlah pravi ...

Prav lušni sta obe voščilnici. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici, kjer sem gostja izziva. Lp, Erika

anncreatief pravi ...

Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
Anneke

AndrejaM pravi ...

Kako luštni sta tvoji sovici! Hvala, ker s slovenskim napisom sodeluješ pri CRAFT-alnici

Tina pravi ...

Kako sta ljubki tvoji voščilnici!

Goga pravi ...

Luškani sovici. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

Andreja pravi ...

Krasni voščilnici in lepo dodan napis :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Ilonka pravi ...

What a lovely card thanks for sharing it with us at the Creative Craft Cottage Challenge Blog.
Hugs Ilonka DT