četrtek, 19. avgust 2021

Sončnice na platnu in začasno slovo

 Zdaj pa res lahko kočno "uradno" povem, kaj je glavni razlog za mojo odsotnost na blogu.

Novi delovni izzivi me vodijo za eno leto na Kosovo, v NATO in mednarodno okolje. Večino energije in časa sem zadnje mesece tako vlagala v priprave na odhod. 

Sizzix bo 25. 8. 2021 ostal doma, z mano v kovčku pa bo vseeno šla kakšna malenkost za ustvarjanje, kolikor mi bo prosti čas dopuščal. 

Da ne dolgovezim preveč, vam pred "začasnim slovesom" pokažem še eno zadevo, ki sem se je lotila s strahospoštovanjem. Želja prijateljice je bila, da ji naredim sončnice na platnu, v oranžnih tonih.

Tega sem se prvič lotila. Z veliko packanja (porabila sem, kar sem našla doma, od akrilnih, akvarelnih barv, različnih Distress medijev, papirja, prahcev itd.) sem ustvarila idejo "sončnega zahoda" in travnika s sončnicami (Sizzix). Vse skupaj pa popestrila z mini rozičami (izrezki in tehnika s pikami).




Kako se vam zdi? 
Jaz sem zadovoljna. Prijateljica je bila navdušena. Platno že visi v pisarni.

Na koncu vam pošiljam en velik objem do nadaljnjega. Z nekaterimi se mi je celo uspelo dobiti osebno, z nekaterimi pa mi na žalost ni uspelo.

Ko bom imela abstinenčno krizo pa bom z veseljem pokukala na vaše objave in vam pustila kak komentar navdušenja. Me kar skrbi, kaj vse bom zamudila "novega" v tem času. Šmrk, šmrk....

Veselo ustvarjanje vam želim. In upam, da ne boste čisto pozabili name ;-)

7 komentarjev:

Valerija pravi ...

Ooo, draga Keti, kakšna novica. Naj ti bo v novem delovnem okolju čimbolj prijetno! Vse dobro in uspešno na novi poti.
Platno pa je čudovito. Vidiš, da ti novi podvigi povsem ležijo, zato pogumno naprej!
Lp, Valerija

Tina Z. pravi ...

Veš, da bomo v mislih s tabo, tako da se javi kaj. Zelo vesela zate in za nove izzive, bravo! Platno pa fantastično!

Valentina B pravi ...

Oooh, draga Keti. Sem slišala za tvoj velik korak. Pogumno novim izzivom in zmagam naproti! Pa pazi nase, prosim. To tvoje prečudovito platno pa je res pravi pozdrav poletju v slovo. Izjemno je in prav zares nekaj posebnega! Se veselim, da se kaj oglasiš in pokukaš po blogih, ko boš imela čas. In nikar ne skrbi, ko se vrneš te bomo zopet zelo vesele, da se srečamo.
Objem k tebi. ♥

Valentina B pravi ...

Oooh, draga Keti. Sem ujela tole novico. Pogumno novim izzivom in zmagam naproti! Pa pazi prosim nase. Prečudovito poletno platno je nastalo pod tvojimi prsti. Prav čudovit pozno poletni pozdrav poletju v slovo. Nekaj prav posebnega je! Se veselim, da se kaj oglasiš in da pokukaš po blogih, da vsaj malo zopet poklepetamo in se podružimo, spet na daljavo. Pa nič skrbeti, ostanemo tukaj in te pričakujemo nazaj med nami.
Objem k tebi.♥

Cvetoči travnik pravi ...

Katarinca kakšna sprememba, želim ti, da bo izkušnja pozitivna in da ti bo čas hitro minil.
Platno je super, polno energije in res si lahko ponosna s svojim izdelkom, prijateljica pa ima lep spomin.
Glede obiskov pa ja, res si jih nekaj zgrešila, ampak saj veš, tudi ob povratku bomo še tukaj:) - računam na to.
Vse dobro in veliko sreče in zadovoljstva na novi delovni dolžnosti ti želim, objem Andreja

Andreja pravi ...

ooo draga Keti, vem da boš pogrešala Sizzix in vse kar pride zraven, ampak mislim, da boš v novem okolju precej zaposlena. Naj bi bo lepo in v veselje.
Sončnice so čudovite, naj bo tudi to tvoje obdobje s soncem obsijano. Krasno platno! Pa srečno!

Lisa Resnick pravi ...

Really Awesome Blog Thanks for Sharing... clipping path service