četrtek, 30. junij 2022

Za Silvestra

 V času, ko me ni doma, se je (med drugim) rodil tudi Silvester.

Med zadnjim dopustom sem zanj izdelala tole voščilnico. Sicer z zamudo ampak je bilo fino preveriti, če še znam prijeti pripomočke v roke.

Očitno tudi tega ne pozabiš.



Mamica jo je bila vesela, Silvester pa je verjetno še premajen, da bi jo znal ceniti. Bo pa upam izgledal frajersko v majčki, ki je prispela poleg voščilnice. Priložila sem seveda tudi eno malekost za mamico - uhančke od Jasmine Drolc.

Uporabila sem večinoma Sizzix šablone in pa kvadrat s šivi za osnovo od Najlepšega para.

Hvala za obisk. Skrajno lep pozdrav iz Prištine vsem, ki ste zašli k meni. In opravičilo, da sem res redko tukaj in da posledično tudi nič ne komentiram.

3 komentarji:

Erikine spominčice pravi ...

Lepo darilo. <3

Tina Z. pravi ...

Čudovit komplet, krasno ujemanje in upam, da uživaš tam dol...

Valentina B pravi ...

Draga, Keti.
Pogrešam tiste druge čase, ko smo imeli več časa za druženje in ustvarjalni klepet na blogih. Ampak življenje ubira drugačne poti in zagotovo z razlogom. Lepo je priti zopet k tebi. Z ustvarjanjem je tako kot z vožnjo s kolesom. Ko enkrat znaš, znaš za zmeraj. Ljubka in ljubezniva dobrodošlica je nastala za Silvestra. Verjamem, da je bila mamica navdušena. Silvester pa še bo, ko malo zraste. Tebi pa pošiljam pozdrave v Prištino in ti želim vse dobro!