ponedeljek, 1. januar 2024

Z kot zlata

 V decembru 2023 sem poskusila nekaj novega. Malo sem se igrala z akvareli, po inspiraciji z Instagrama.


Nastale so luštne novoletne bunkice, z dodatkom zlate. Dodala sem srček in napis, ker brez uporabe Sizzixa pa ja ne morem dat voščilnice iz rok.

Nastale so v različnih barvah ampak roza/rdeča je moja najljubša verzija. 



Prijavljam na:

Vesela hiška: #50 črka Z

Najlepsi par: galerija januar 2024

Vse dobro v 2024 in hvala za obisk.

5 komentarjev:

Majda pravi ...

Draga Keti, lepo se je srečati s tabo na ustvarjalnih poljanah in to celo v Veseli hiški :)
Tale tehnika tudi mene že dalj časa mika, tebi je krasno uspela! Čudovita inspiracija za ustvarjanje v letu 2024.
Naj bo takšno tudi tvoje leto 2024, Majda

Hali pravi ...

Čudovita inspiracija in srečno in ustvarjalno v 2024, hvala, ker si izdelek pokazala tudi v Vesli hiški.

Maja pravi ...

Ta barvna kombinacija je res super.

FinArt pravi ...

Pozdravljen Keti. A je tudi tebe očarala ta tehnika? Sem jo probala tudi sama in je res zabavno kreirati in se malo poigrati z barvami. Zelo lepo si vse zaključila z drobnimi dodatki, ki si jih izrezala. Hvala za zlato inspiracijo v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

Valerija pravi ...

Zelo lepe praznične voščilnice. Krasne bunkice si narisala in jim za piko na i dodala kanček zlate barve.
Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
Valerija DT