sobota, 12. november 2011

Črno - belo 1

Pred kratkim sem odkrila CRAFT-alnico, 1. slovenski blog izziv in sem bila naudušena. Neverjetno, kake lepe stvari ustvarjajo ljudje.

Sama sem bolj začetnica na tem področju ampak sem se vseeno opogumila. Ker je čas izdelovanja novoletnih voščilnic in je novi izziv CRAFT-alnice "črno-belo", sem tudi jaz naredila sladko voščilnico.


"sladko voščilo"

"sladki detajl - smrečica"

"pentljica s perlo za poživitev"


Voščilnico prijavljam na Izziv #42 CRAFT-alnica.

Sicer ob drugih prijavljenih (res čudovitih projektih) kakih realnih možnosti za "uspeh" nimam. Morda bo pa komu vendarle všeč.

Material:
- črn karton za osnovo
- obojestranska samolepilna folija
- trak
- perlica
- sladkor

Način izdelave: striženje, lepljenje, pospipanje in malo šivanja. It's easy and it's fun.

Črno bela je morda malo "pusta". Bom poskusila poživiti zadevo še z barvami :-)


6 komentarjev:

Janja pravi ...

Dobrodošla.
Uporabila si sladkor :)). Res je sladka voščilnica. Lp

Metuljčica pravi ...

Super, notri samo napišeš; naj vam bo sladko leto....Všeč mi je ker je nekaj drugačnega...

Keti's Projects pravi ...

Hvala za komentarje. Sladkor je bil sicer bolj "back-up" varianta, ker nisem imela primernih bleščic za črno-beli izziv. Ampak je dejansko na koncu precej zanimivo izpadlo :-)

Goga pravi ...

Kako fajn ideja tole s sladkorjem :)), Včasih so rešitve v sili najboljše in najbolj domiselne in ti si to dokazala.
Lp, Lili

MA-MI pravi ...

Tole s sladkorjem mi je zelo všeč!

BojaMoja pravi ...

O hudoooooo .... SLADKOR!!!!! Tole pa je super pogruntavščina :))