petek, 15. november 2013

Izazovi i sladkiši #21

Tokratni izziv na Izazovi i sladkiši je na temo "Čokoladno". Pripravila sem tole sladko, čokoladno voščilnico. Videla sem že kar nekaj izvedb na to temo in so me prepričale, da tudi sama poiskusim.




Vabljeni k ogledu izdelkov ostalih članic ustvarjalnega tima in seveda sodelovanju na izzivu. Zopet imamo za vas lepo nagradico.

Lep dan še naprej.

6 komentarjev:

Mojca pravi ...

ooooo jaji he luštna! krasno si jo naredila. lp

oldpunca pravi ...

Slastno zgleda. Super si raztrgala papir :-)

Anonimni pravi ...

Kako dobro izgleda.Ko prava čokolada.
Lp, Sonja.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

eno tablico bi prosim, sem sladkosnedka
njami je
lp Tamara

Janja pravi ...

Zelo lepo si jo naredila to pregrešno dobro čokolado :). Lp

Wiola pravi ...

Wow, this is like the funniest card ever! I love it so much. Nicely done!
Hugs, Wiola PINDT Sis