četrtek, 6. februar 2014

Mavec na nogi

Prejšnji vikend sem dobila nov čevelj. Ni ravno v mojem stilu, zato sem ga morala malo olepšati. Zdravniki namreč pravijo, da me bo spremljal par tednov. Ampak verjamem, da bo potem vse dobro z nogo.

mix media a-la Keti

servietna tehnika

Tole okraševanje mavca me je spodbudilo, da sem še malo štampiljkala. Voščilnice sledijo. Imam pa tudi še nekaj prostora na mojem čevlju, tako da morda dodam še kak okrasek nanj.

Kaj pa vi? Ste že kdaj imeli mavec? No, jaz ga imam prvič ;-)

12 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Iiiii, super si okrasila mavec :-) Vem, da tale čevelj ni po tvojem okusu. Saj si ga nihče ne želi. Ampak, če se že zgodi, je potrebno narediti žurko :-)

Martina pravi ...

Odlično si ga ukrasila..ja ga nisam imala nikad i nadam se da nikad ni neću imat..Želim ti brz oporavak.
Lp, Martina

Danica pravi ...

Ja kok si si ga pa lepo okrasila:) Želim ti vseeno čimprejšnje okrevanje in čim manj bolečin.
Lp Danica

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čimhitrejše okrevanje
in dobro izkoriščen čas za ustvarjalnost
lepa servietna tehnika
lp Tamara

MOJCA pravi ...

Sonja ima prav. Nebodigatreba stvar ampak če že je - naj bo pa žur. Me veseli, da si ga okrasila tudi s servietno tehniko. Prav fino pride. Orješ ledino - prijavi kot patent - pisani gipsi na nogi in roki. Sama ga še nisem imela, če pa bo , bo sigurno pisan v tej tehniki. čao

Hali pravi ...

Ujej, naj bo čimprej mimo nošenje tegaškornja, ki si ga zelo lepo okrasila. Jaz ga še nisem imela..mavca namreč :-) Trkam, trkam, da mi bo prihranjena ta izkušnja.

Ondinijana pravi ...

Želim ti da ga što pre skineš i nikad više da ti ne treba! Nisam imala i ne bih volela da ga imam... Ali si ga bar ukrasila, svaka čast za kreativnost.

Ne-Ja pravi ...

Super si se lotila okraševanja tvojega "novega okrasja". Do sedaj sem imela srečo in se izogibala mavcu - upam da tako tudi ostane.

papa

Hiška iz papirja pravi ...

Kako lepo si ga okrasila! :) Če mavec že mora biti, je še vedno bolje, da je na nogi, da vsaj lahko ustvarjaš z rokami. Naj se čim prej zaceli!

Kefa pravi ...

Želim ti hitro in uspešno okrevanje. Okrasila si pa čudovito.

Anonimni pravi ...

Oi,zelo lepo si ga okrasila,js ga mam ravnokar,v tej vročini se matram,mam pa brez pete,upam da bo oni z peto dober

Anonimni pravi ...

Zelo lep čeveljček,zelo lepo okrašen,še sam bi ga mel