torek, 18. november 2014

Novoletne voščilnice 2014/15 - zvezdice

Druga serija so novoletni okraski - zvezdice. V natur-zlati kombinaciji, s kančkom bele.

Valovita lepenka. Lažni šivi. Zlati detajli. In novoletne želje. Tudi tukaj se okrasek lahko vzame iz voščilnice in uporabi na smrečici. Mi je všeč, ker tako lepo binglja na voščilnici ;-)




Ker sem uporabila tudi kanček beline (obroba okraska) jo prijavljam na novemberski izziv pri Ustvarjalnem dotiku.
Med drugim sem iz njihove trgovine uporabila bež osnovo za voščilnice in VersaFine črno štampiljko in Distress Marker za lažne šive.

Naj bo srečno!

4 komentarji:

Stampiljke pravi ...

Uuu, super. Čudovito. Prav zanimivo je, kako, recimo temu neugledno rjavo barvo, lahko v domiselni kompoziciji spremenimo v očem všečen izdelek. Bravo Keti in še enkrat hvala, ker si svoje ustvarjalne trenutke delila za izziv naše trgovine www.ustvarjalnidotik.si
lp, barbara

Ne-Ja pravi ...

Tudi tale je ena lepotička :). Zaupaš kako si odtisnila cel napis in hkrati ne poškodovala valovitke?

Martina pravi ...

I ova je divna.
Lp, Martina

Adrijana Knez pravi ...

Oooo še ena novoletna lepotička. Res je krasna z valovito lepenko. Hhhhmmmm....ni mi jasno zakaj jo sama ne uporabim bolj pogosto....hvala, da si me spomnila nanjo :)))