nedelja, 4. januar 2015

Za zaljubljene

Če ste tudi vi med tistimi, ki vam še vedno rahlo odzvanja v ušesih "last Christmas I gave you my Heart..." ali pa "all I want for Christmas is you ..." vam bo tale objava všeč.

Nekaj za zaljubljene. Rdeče siva kombinacija. Voščilnice in škatlice za mala darilca.



ko gledam fotko, mislim, da bom dodala še kak napis



Prijavljam na:
- #124 karkoli @ CRAFT-alnica
- #5 Romance @ Cute As A Button (30.1.)
- januarska galerija Najlepši par (p.s. prvič sem uporabila pavs papir in mi je ful všeč učinek)
- bE mINE @ Creative Corner (9.1.)
- #354 anything goes @ Cute Card Thursday

Imejte se radi!

20 komentarjev:

Unknown pravi ...

Cute cats! Love red & gray!

Andreja pravi ...

Lepe škatlice in čudovita voščilnica :-))
Hvala, ker se igraš z nama v zadnjem 2014 izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Zvonka pravi ...

Oboje zelo lepo, še posebno škatlice. Tiste z mačjim parom so svetovne. Imaš šablono ali jih režeš ročno?

Zvonka pravi ...

Šablono za škatlice sem mislila.

oldpunca pravi ...

Všeč mi je rdeče siva kombinacija. :-) Tudi voščilnice iz prejšnje objave so zelo lepe.

crafty pravi ...

Oh I love these cats. A lovely simple yet effective design. Thank you for joining us for the first challenge of the year at Creative Corner

Ne-Ja pravi ...

IIIIIIIIIiii kok je pa tole cart :). Mucki so fenomalni, na voščilnici bi mogoče res pasal še kak droben napis. Uporaba pavza pa je za prvič vrhunska :)

Goga pravi ...

Ooo, kako so luštne tvoje škatlice, mucka sta tako simpatična, srčaste pa tako klasične, vse skupaj pa noro lepo.
Hvala, da si se nama pridružila v zadnjem izzivu Craft-alnice v letu 2014. Srečno in pozdravček od Lili

Keti's Projects pravi ...

hvala. Ja, za škatlice imam Sizzix šablono in je res super. Sem ful zadovoljna z njo ;-)

Keti's Projects pravi ...

hvalaaa ;-) sem dodala mini napis Amour in je res boljše. Moram dodati kakšno fotko z napisom, samo da pridem do dnevne svetlobe ;-)

Tina pravi ...

Oooo, hvala, ker jih deliš v galeriji. Res so tako ljubke...in po tvojem uvodu, mi zdaj pesem veselo odzvanja :-))))

Francesca Lopez pravi ...

love the design and colors. Thank you for joining us in our Cute As A Button challenge

Cvetoči travnik pravi ...

Lepe škatlice, super barve in simpatične mačkice:) Zeloooo so mi všeč:)
Lep pozdrav, Andreja V.

Vladuška pravi ...

iii, kako lusno je tole in vidim, da si bila v praznicnih dneh tudi zelo pridna z objavami. Jaz sem si jih uspela zdaj pogledati. Lepo bodi in vse dobro v novem letu.

moi pravi ...

Te mucke so res zakon in škatlice tako cart. Super ideja za mini darilca.

Maja pravi ...

vaaavv krasno.. mucki so seveda čudoviti, škatlice pa ravno tako.
lo Maja

Zvonka pravi ...

Hvala ti za odgovor. Ja, res je super. Lp

SaraS pravi ...

Šele sedaj, ko sem lepila svojo voščilnico v Tinino galerijo sem videla, da si se tudi ti igrala z mačkonoma. A ne, kako simpatično zaljublejno delujeta. Okoli njiju srčki tako lepo pašejo.
Super škatlice si naredila, všeč so mi, zelo. :)

Chris pravi ...

Great colors, and I just love those little cats. Thank you for sharing your card with us at Cute As A Button challenges.

Adrijana Knez pravi ...

wwwauuuu...kako lepe mini škatlice si sestavila. Zelo mo je všeč barvna kombinacija in zaljubljen parček celotni izdelek lepo zaokroži.