sreda, 15. julij 2015

Ljubitelj taroka

"Life is not a matter of holding good cards, 
but sometimes, playing a poor hand well."

(Jack London)


Moram priznati, da ne znam igrati taroka. Ata Google mi je pomagal, da sem nekako prišla do dobrih kart, jih natisnila in potem obdelala, da izgledajo "zdelane".

Ampak saj veste, včasih ti tudi dobre karte ne pomagajo.

Gospodu ob 50. rojstnem dnevu vsekakor želimo, da bi z dobrimi kartami v roki, zmagal vsaj še 50x.




Napis 50 zmag sem naredila z Marianne Design številkami in Tininimi pisanimi črkami (nova pridobitev, ki sva si jo privoščili z Duši tako da imava zdaj komplet velikih in malih črk)

Tole voščilnico z zgodbo prijavljam:
- v julijsko galerijo Najlepši par,
- #79 No Designer Paper @ Cards 4 Guyz.

Lepo vas pozdravljam in upam, da sem zadela karte ;-)

13 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Super voščilnica
lp Tamara

Vladuška pravi ...

Super je in karte so kot prave zguljene :) Jaz sem ena tistih, ki obožujem to igro in včasih smo jo res veliko preigrali. Krasna voščilnica je.

*Urška* pravi ...

Sem mislila,da so čisto originalne karte.Fenomenalno si tole naredila.
LP,Urška

Cazro pravi ...

A very clever card, like the embossing and the playing cards for the design. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz. Caz

Andreja pravi ...

Vau, te karte si printala, jaz sem pa mislila, da so original!
Krasno voščilnico si mu naredila :-))

Helena pravi ...

Videti je, da so bile karte že mnogokrat v rokah. Čisto prave zgledajo. Fantastična voščilnica.

Hali pravi ...

Tudi jaz sme mislila, da so karte original...čudovita čestika!

Kimbo pravi ...

What an original idea - love it

Thanks for playing along at Cardz 4 Guyz and hope to see you again soon x

Tina Z. pravi ...

karte so res originalne, napis pa tudi.

Adrijana Knez pravi ...

Super voščilnico si sestavila in ideja o kartah je fantastična. Res izgledajo kot prave!
Pozdravček, Jana

Julie B pravi ...

Great recycling and I love the quote at the beginning of the post, very apt.
Thanks for linking up at Cardz4Guyz. :)

Ne-Ja pravi ...

A veš da sem prav razmišljala, če se da dobit tako "majhne" karte za tarok - so res originalne. super voščilnica za 50 zmag :)!

Renata pravi ...

Tudi jaz sem mislila, da gre za originalne karte. Lepa voščilnica za 50-tko.