četrtek, 21. april 2016

Še en baby medvedek

“Having a baby is like getting a tattoo on your face. You really need to be certain it's what you want before you commit.” 
― Elizabeth Gilbert, Eat, Pray, Love


Ja, saj vem. Zdaj sem že dolgočasna s tem CC medvedkom. Ampak če je tolk kjut.

Tokrat sem se malo poigrala z napisom in namesto O uporabila balon s srčkom. Rumeno-modra barvna kombinacija je prav luštna za fanta (se mi zdi). 




Prijavljam:
- #308 anything goes @  CRAFT your passion
- favourite animal @ As You Like it (CottageCutz teddy Mr.Smugles is my all time favorite animal to use on baby and other cards, it's so cuteeee)
- aprilska galerija Najlepši par (uporabila sem srček in napis).

Hvala za obisk in lahko noč.

14 komentarjev:

Valerija pravi ...

Res je srčkan. Všeč mi je, kako si O zamenjala z balonom.

Vladuška pravi ...

mmmm, zelo kjut. Odlično si O nadomestila z balonom in drobno srce na njem je pika na i. Pa začetna misel se mi zelo dopade. Na žalost je veliko ljudi, ki imajo otroke zato, ker pač to zahteva družba oz. ker je pač to nekaj normalnega, nimajo pa prav nič odgovornosti, da bi za otroke tudi skrbeli. In potem slišiš toliko žalostnih zgodb, ko so si otroci tako bogi. Včasih res mislim, da bi bilo treba odrasle ljudi, preden se odločijo za družino, poslati na kakšne obvezne teste.

Hali pravi ...

zelo je kjut in krasen je balon s srčkom :-)

Cvetoči travnik pravi ...

Res je luštna barvna kombinacija in CC medvedek fantastičen, ti ga kar še delaj:) Domiselno z balonom namesto O:) Pozdravček, Andreja

Andreja pravi ...

ooo Keti, kakšni cartki so ti tvoji medvedki :-)) Super voščilnice.

Janja pravi ...

Zelo luštna voščilnica. Medvedek pa tako lepo čuva dudo :)). Lp

vilinke pravi ...

Iiiii kako sem simpatična,res zelo lepa in dojenčkasta.
LP Vilinke

Damjana pravi ...

Oooo, kako je lušten. Očitno mu tudi takšna barva pristoji. Pravi Mr. Simpatikus.

Damjana pravi ...

Ooo, kako je lutšen. Očitno mu tudi takšna barva pristoji. Pravi Mr. Simpatikus.

Jasmina pravi ...

Super barvna kombinacija. Ta medvedek je pa res tako prisrčen, da ga nikdar ne menjaj. Balonček namesto O je pa super.

Brenda pravi ...

I can see why you love him...he's sooooo cute! Thank so much for joining us this week at As You Like It Challenge!

Renata pravi ...

Krasen medo, čeprav v modri barvi. Lepa voščilnica je nastala.

Mojca pravi ...

oooo kako je prikupen! hvala, ker sodeluješ na izzivu As You Like It. LP Mojca

Squirrel x pravi ...

Oh this is just so cute! Thanks for playing along with AYLI for this challenge. Hugs xx