petek, 14. oktober 2016

Pretty in pink

“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.” 
― J.M. Barrie, Peter Pan


Moja virozica se je počasi naveličala bivanja pri meni tako da sem se danes lotila roza novoletnih voščilnic za CRAFT-alnico in Europa Donna (super izziv za dober namen).

Pred tem pa pokažem še nekaj iz zaloge. Igrala sem se z okvirji in roza barvo. Brez pentlje seveda ni šlo.



Izzivi:
#105 Ribbons and/or Bows (in pink): In the Pink
oktobrska galerija Najlepši par
#76 Anything Goes: Scrapping 4 Fun
Think Pink: A Gem of A Challenge
Oktober Anything Goes with a Bow:  Craft-Dee BowZ

Potem pa sem imela na mizi še ene ostanke od drugega projekta, pa je nastala še v nežno modri/turkizni izvedbi.


Jesenski pozdrav in se vidimo kmalu. Hvala za obisk!

10 komentarjev:

Nataša pravi ...

Upam, da si se pozdravila. Lepe voščilnice. Sploh okvirji s šivi so mi zelo všeč.

oldpunca pravi ...

Zelo lepo si zložila okvirčke. Obe voščilnici v različnih barvnih kombinacijah sta zelo lepi. Krasno si povezala šopek s pentljico. :-) Super, da je viroza šla svojo pot. :-))

Helena pravi ...

Zanimivo ozadje z okvirčki in cvetlični motiv v ospredju - zelo lepo.

vilinke pravi ...

Zelo lepo si se poigrala in ustvarila super voščilnici.
LP Vilinke

Kajcyika pravi ...

Zelo zelo zelo lepi voščilnici! :)

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful cards, love the frame backgrounds
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Tammi pravi ...

Beautiful make. Thank you for joining us over at scrapping4fun challenges. Hope to see you again. Hugs

Tammi, DT

Andreja pravi ...

Zelo zanimivo voščilnico si naredila in obe barvni varianti sta krasni.
Hvala, ker se igraš z nami pri Scrappin4Fun challenge.

Debs pravi ...

Beautiful elegant card.
Thanks for playing along at In the Pink the time.
Good luck.
Debs xx

Valentina B pravi ...

Ti prekrasni okvirčki, ki krasijo prekrasne voščilnice so res super! Všeč mi je, kako so zloženi. Rožice v šopku pa so tudi čudovite in so pika na i voščilnici.