sreda, 19. april 2017

{Sizzix plus predstavitev} Bright Bubbles & Brush Lower Alphabet

Ker ne morem počakati do ponedeljka, imam ta teden dodatno Sizzix predstavitev ;-)

Igrala sem se z Distress Oxide blazinicami (vijola in modra) in seveda s Sizzix šablonami. Preizkusila sem več tehnik z Oxide blazinicami, od senčenja, odtisa, škropljenja z vodo in Glimmer Mistom, do ustvarjanja pack. Vse gre in res je zanimiv učinek, tako drugačen od klasičnih Distressov. Predvsem intenzivnost barv mi je všeč.

Voščilnico je dobila sodelavka za rojstni dan. Poleg pa še darilno kartico, da si bo kaj lepega privoščila. Brez metuljčkov ni šlo. Napis iz pisanih črk sem podložila z moss gumo in dodala štampiljko Najlepšega para (galerija), ker bi mi sicer napis zasedel preveč prostora na voščilnici. Tale obilo je prav lepo sedel v mehurček.

Kombinacija tiskanih in pisanih črk pa gre tudi lepo skupaj.


Ker angleška abeceda ne vsebuje šumnikov, se je bilo treba drugače znajti. Strešico sem naredila iz "ostankov" dveh črk "e", ki sem jih sestavila v srčkasto obliko.


Me pa res zanima, koliko vas je še podleglo evforiji Distress Oxide oziroma koliko se vas še uspešno upira nakupu.

Hvala za obisk.

**************************
Uporabila sem te Sizzix pripomočke:




12 komentarjev:

Klara pravi ...

Uau, čudovita je! Barve so res top! :)

Dusi pravi ...

Tole sem videla v živo. In je tolk lepo <3
Komaj čakam, da mi Keti en dan v živo demonstrira tele nove barve.
Pa nekaj moraš narediti s fotkami, da bodo barve bolj vidne. Ti pošljem na mail

Valerija pravi ...

Čudovita je v krasni barvni kombinaciji.

Vladuška pravi ...

Jaz sem podlegla takoj, ko sem jih videla in sem morala prvo rundo nujno naroöit v tujino :) In navdušena sem, o tem ni dvoma. Tudi ti si se lepo poigrala z njimi.

Valentina B pravi ...

Wauu prekrasna barvna kombinacija! :) Tudi sama sem podlegla distress oxidom, samo ni mi jih še uspelo preizkusiti. Upam, da mi čimprej uspe. :) Ti mehurčki pa tako lepo izpadejo, pa še krasno se ujemajo z izzivom v Craf-alnici. ;)

moi pravi ...

Lepo, da si se tudi ti navdušila nad oxidi ;) Krasni so res in barve oživijo, ko jih pošpricaš z vodo.

AndrejaM pravi ...

Super barve in postavitev! Pravkar sem končala voščilnico z enako šablono! :))

oldpunca pravi ...

Ne morem podleči vsaki modni muhi!(Slaba tolažba, ampak za enkrat še deluje...:-))) Voščilnica je fanrastična. Super si se znašla z obema napisoma.

Cvetoči travnik pravi ...

Ti si naredila odlično voščilnico, lepo si kombinirala mehurčke, napise in tvoje barve:) - jaz še navadnih distresov nimam vseh, potem naj se pa že z novimi baham - to pa ne gre:)). Pozdravček, Andreja

Zvonka pravi ...

O tale je pa noro dobra, od barv do postavitve, skratka vse.
Ja, tudi sama sem že podlegla, nekatere sem dobila ravno danes, žal pa nimam še vseh barv...

Renata pravi ...

KRASNO. Ostalo so pa že vse druge napisale.

Jasmina pravi ...

Kako je pa to lepa barvna kombinacija. In super postavitev. Komaj čakam, da sizzix pride s temi mehurčki in črkami tudi na slovenski trg....ker že zelo delaš "lušte" s svojimi mojstrskimi izdelki.