petek, 16. junij 2017

Poročni v vijola srebrni

“To love oneself is the beginning of a lifelong romance.” 
― Oscar Wilde, An Ideal Husband

Nadaljujem serijo poročnih. Tokrat v vijola srebrnih barvah, katero si je zaželela ena od strank. Te še ne morem pokazati, sem pa naredila serijo treh.




Prvič sem uporabila embosiran napis na temnejši podlagi. Spremljam namreč nekaj ameriških ustvarjalk in je kar trend, da uporabljajo embosiran napis na črni podlagi. Hkrati pa sem preizkusila še nov metalic prahec, ki sem ga nabavila pri Darilnica Klavdija takoj, ko sem prišla z morja.



Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca junija
QKR STampede: #248 Stitching Real or Faux or Anything Goes
Sparkles Forum: # 93 Embossing Heat or Dry
DiesRUs: #75 Celebrations
Come and Get It: Wedding
Inspired By All The Little Things #60 featuring Jen Wills


Skrajno lep pozdrav in se vidimo kmalu.

p.s. Prvo oziroma zadnjo pokažem naknadno. Par se namreč poroči 24.6. ;-)

p.s.s. Ste se že pofočkale na Sizzix Giveaway - tukaj?

10 komentarjev:

Darlene pravi ...

WOW ... just beautiful! Thanks so much for playing in our ‘Celebrations’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

moi pravi ...

Obe sta čudoviti in krasno izbrane barve. Me firbec kako zgleda še tretja ;)

Nataša pravi ...

Lepi. Všeč mi je prav vse na obeh.

Leigh Penner pravi ...

Wonderful take on the inspiration photo!

Kathy Krug pravi ...

Beautiful wedding card. Thanks for sharing with us at Dies R Us Challenge Blog. We hope you will join us often.
Kathy
DRU DT

Zvonka pravi ...

Obe sta lepi, zelo elegantni, težko bi izbrala najlepšo.

vilinke pravi ...

Obe sta nekaj posebnega tako, da bi se teško odločila katera mi je lepša.
LP Vilinke

crafty pravi ...

Beautiful! Thank you for sharing with us at QKR Stampede.
Mary

Sherri pravi ...

Such a gorgeous wedding card! Great details & perfect design. Thanks for joining our weekly challenge at QKR Stampede!

Diane pravi ...

Beautifully created!! Thank you for joining our challenge at Dies R Us!
Diane DRU DT {Nellies Nest}