ponedeljek, 21. avgust 2017

{Sizzix predstavitev} Spooky

“People who claim that they're evil are usually no worse than the rest of us... It's people who claim that they're good, or any way better than the rest of us, that you have to be wary of.” 
― Gregory Maguire


Tokrat vam predstavljam kjut šablono Spooky iz nove Halloween kolekcije, s katero lahko sestavite prikupno čarovnico ali hudobnega čarovnika. Zanimivo pa bo poskusiti tudi za kakšno drugo priložnost, s predelavo ali kombiniranjem šablon, morda uporabo barv ipd.

Malo smooshinga za ozadje in rahlo hudomušen napis MFT sta pospremila tole prikupno čarovnico na pot v Anglijo, za sodelovanje pri projektu "World Record Attempt". Več info TUKAJ.


Če me ne spremljate na Instagramu, sem prejšnji teden v Anglijo poslala 16 voščilnic. Se spodobi, da konkretno sodelujem, če sem že influencer, a ne ;-)


Hvala za obisk. Uganete, kaj sem vam pripravila za naslednji teden?


***************
Za voščilnico sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:




7 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo prikupen čarovnik :) Krasno ozadje si mu namenila.

helena pravi ...

Ej, kako je luštna čarovnička.

oldpunca pravi ...

He, he, kako simpatična mala čarovnička! Napis je taboljši. :-)

Valentina B pravi ...

Ta prava mala čarovnica! Zelo simpatična voščilnica. OOh si bila pa pridna. Upam, da tudi meni uspe vsaj kakšno poslat. Nas boš razveselila še s kakšno čarovniško? :)

Andreja pravi ...

jeeej kako simpatična je tale tvoja čarovnica, pravzaprav prav malo preveč :-))
In vidim, da si bila zelooo pridna in poslala ogromno voščilnic. Jaz sem jih včeraj oddala 10. Tudi ni slabo, kajne

Cvetoči travnik pravi ...

Poleg tega da super in veliko ustvarjaš, se še s Pepijem potepata, tako da ti verjetno vse to omogočajo čarovnice in seveda, v naslednji objavi bo tudi kakšen čarovnik prišel prav:). Lep pozdrav, Andreja

Tina Z. pravi ...

ooo, zelo cart čarovnika, simpatična, da je kaj. in si pa pridna!