nedelja, 8. april 2018

Cvetlična twist and pop

“Spring is the time of plans and projects.” 
― Leo Tolstoy, Anna Karenina

Na tole sončno nedeljo z vami delim eno cvetlično voščilnico, s twist and pop efektom, ki je prejemnikom zelo všeč.

Tukaj se skriva tudi nasvet, kako uporabo štampiljke torte malo "raztegniti" in delček motiva uporabiti ločeno. V mojem primeru so to cvetki s torte. Na ta način se res vse ujema. Če bi uporabila katerekoli druge rožice (pa jih imam kar nekaj), ne bi bile povsem enake. Sicer vem, da to morda prejemnica niti ne bi opazila, ampak mene bi pa malo motilo.

Ker gre vendarle za 80. rojstni dan, sem uporabila rdečo ampak malo bolj "ubito" v kombinaciji z natur papirjem.





Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca aprila
4 Crafty Chics: #397 Flowers
Crafting with Attitude: #38 Anything Goes
The Crafty Addicts: #47 Anything Goes
Crafty Girls Creations: #46 Anything Goes

Hvala za obisk. Lepo nedeljo vam želim.

**********************
Za voščilnico sem uporabila naslednje Sizzix Lifestyle šablone:








6 komentarjev:

Valerija pravi ...

Krasna je! Zelo si se potrudila.

Tina pravi ...

Res je krasna...od efekta do popolne okrasitve...

Nataša pravi ...

čudovita. Zelo mi je všeč. Ta tortica mi je top ;)

Papirnate radosti pravi ...

Čudovita, moram tudi jaz enkrat preizkusit to zgibanje. Tortica aaaaaaaaaaah mi je spet žal :(

Ne-Ja pravi ...

Čudovita je in tale ubita rdeča z natur je TOP kombinacija. Fantastično si se potrudila :)

Valentina B pravi ...

Pomlad je res čas za načrte in nove projekte. In krasno si se lotila twist and pop voščilnice. Prekrasna je! Super si kombinirala rdečo z res enim izmed lepših natur papirjem. Oooh ja tudi meni je ta cvetoča tortica nekaj posebnega. Odlično si uporabila samo cvetke s torte še v notranjosti, res naredijo voščilnico popolno! :)