torek, 13. oktober 2020

Vrtnice za rojstni dan

 Po dolgem času sem se lotila ene ozke in dolge voščilnice, ki so menda zadnej čase kar moderne.

Ker je bilo treba vanjo spraviti darilne bone določenih dimenzij, nisem imela dosti izbire.

Sem se pa namatrala z njo (čeprav na končnem izdelku to ni videti), ker je tole mislim, da ravno ena peta postavitev in izbor motiva.

Nauk zgodbe: utrujen in brez prave volje, ne greš ustvarjat.


Ker se mi je zdela tudi za moj stil nekako "prazna" sem dodala metulje za dimenzijo. Ampak so tako barvno usklajeni z ozadjem, da ne izstopajo preveč.



Ne glede na vse zaplete, mi je končni izdelek všeč. Glavni igralec pa je tokrat papir Marianne Design z vrtnicami in napis Najlepši par. Metuljčki, doily, krog in številke pa so Sizzix.

Izzivi:
Cute card Thursday: 655 - Dies & Punches
Crafty Creations: #414 Anyhing Goes

Hvala za obisk.

1 komentar:

oldpunca pravi ...

Kljub utrujenosti in brez prave volje si ustvarila krasno voščilnico. Meni, ko sem bila nazadnje v takšni situaciji, ni uspelo. Si bom pa tvojo misel zapomnila. :-)