ponedeljek, 16. oktober 2023

Pentlja za dober namen.

 Evo mene, že nekaj časa nazaj v Sloveniji oz. doma. Zanimiva izkušnja (življenska in poklicna), ki je odprla nekaj novih vrat v prihodnost. Pustimo se presenetiti.

Sem imela kar nekaj treme in pomislek, če bom sploh še znala narediti objavo.

Prvo objavo po res dolgem času namenjam voščilnici za dober namen po tradiciji, ki jo punce iz Craft-alnice v sodelovanju s Tino iz Najlepšega para lepo nadaljujejo. Hvala vam za to.


Tole je moja prva v seriji. Jih bo pa nekaj več, tudi če mi ne uspe vseh objaviti v roku za izziv.

Je menda treba začeti enostavno in postopamo "vstopiti" nazaj v ustvarjalni svet. Kolikor mi bo čas dopuščal.


Prijavljam:
CRAFT-alnica: #345: EUROPA DONNA
Najlepši par: galerija oktober 2023 (sem kobinirala Najlepši par - pravokotniki s šivi, napis in pentljica od slončka in seveda "moj" Sizzix - tokrat metuljček)

Hvala za obisk. Se "vidimo" kmalu, ker je še nekaj projektov na mizi. 

p.s. Naknadno sem v istem stilu naredila še 3 voščilnice. Uporabila sem "ostanke" papirja iz prvega predala. Kaj vse se najde tam...



4 komentarji:

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala! Hvala, ker z rožnato pentljo na voščilnici sodeluješ pri CRAFT-alnici

Valerija pravi ...

Kako lepa in nežna voščilnica z rožnato pentljo in krasnim metuljem.
Hvala, da si se pridružila dobrodelni CRAFT-alnici.
Valerija, gostja ustvarjalnega tima

Andreja pravi ...

Keti, dobrodošla nazaj!
Čudovita je tvoja rožnata voščilnica :-)) Hvala, ker si dobrodelna!
Vesela sem, da si se pridružila ustvarjanju v posebni CRAFT-alnici ❤️

Ne-Ja pravi ...

Dobrodošla nazaj! Lepo je videti, da nisi pozabila kako se ustvarja - tvoje voščilnice so še vedno čudovite, tako kot pred "dopustom" :).