nedelja, 13. november 2011

Sobotna serija

Evo mene, prva serija (sobotna) je končana. Sem precej zadovoljna z rezultatom. Bom pa vesela tudi vsakega komentarja/predloga/kritike etc :-)) 

Preizkusila sem novo tehniko lepljenja prtičkov (folija za živila - likalnik), ki sem jo našla nekje med srfanjem po spletu za idejami. Noro! Sicer malo več packanja in dela s pripravami ampak rezultat je pa super. Tokrat sem si vzorčke nalepila na paus papir. Naslednjič bom poskusila pa kar direktno na trši papir, pa da vidimo rezultat.

motiv s prtička, papir za podlago motiva odrezan s škarjami za vzorčke, za lepljenje pa uporabljam obojestranski selotejp (ugotavljam, da je dosti manj packanja kot z lepilom)


s prišito pentljico iz satenastega traku, ki prav poživi voščilnico (se mi zdi) 

 

motivček s prtička tokrat lepljen na podlago, z robom (učinek šivanja) in v kombinaciji s snežinkami (izdelano z eno od dveh štanc, ki jih trenutno premorem)


tukaj sem uporabila snežakeca, ki sem ga kupila v Antusu (človek se res težko upre takim cartkanim dodatkom)...njegovi prijateljčki iz kompleta še čakajo na uporabo

in ja tudi to je narejeno z motivi s prtičkov ;-)




Zdaj pa naprej. Sledi nedeljska serija, ki bo nekoliko manjša, ker sem se danes ukvarjala še s peko štrudla (jabolčni/borovničev zavitek) in šivanjem. S prvim sicer bolj uspešno kot z drugim. Štrudl smo praktično že pojedli. S šivanjem se bom spopadla spet jutri.

Ni komentarjev: