nedelja, 17. september 2017

PIO #134 Tokrat brez dizajnerskega papirja

Dva tedna je naokrog in čas je za dodatno temo na 134. izzivu Pile It On.

Feathers and/or Scales
(peresa in/ali tehtnica)

in/ali

No patterned paper
(brez dizajnerskega vzorčastega papirja)


Jaz sem se tokrat igrala in packala z Distress Oxide Inki v jesenskih barvah. Uporabila pa sem sponzorjev digi motiv mucka (Ike'sArt LUV Kitty) in Sizzix šablone. Dodala sem tudi par Nuvo kapljic in napis Najlepšega para. 

Motiv sem pobarvala z Zig markerji in sicer sem blendala kar z markerji, da sem dobila malo bolj "močne barve". Nisem profi ;-)



Izzivi:
Pile it On: #134 No pattern paper
Crazy 4 Challenges: Sketch #403
Just Us Girls#411 - Color Week
QKR Stampede Challenge #261 - Anything Goes
Allsorts Challenge: #433 - Feels like Autumn
Crafty Animals: #6 - Anything Goes
Little Red Wagon: # 411 - Distress It!
Dream Valley: #163 - Autumn Colours

Vabljeni, da se nam pridružite.

***************************
Za voščilnico sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:




17 komentarjev:

brenda pravi ...

A lovely inky background and a really cute cat, many thanks for joining our 'Feels like Autumn' theme at Allsorts this week.

B x

Cvetoči travnik pravi ...

Ta tvoj mačor je tako simpatičen in zaljubljen, da kar žari. Super si prišla skozi brez dizajnerskega papirja, prav lepo si zapolnila z barvami in lepo šablono. Lep pozdrav, Andreja
p.s.: to je pa bil komentar profesionalca:))).

ike pravi ...

Fabulous background and super colouring on the kitty. He looks wonderful with that gorgeous die cut doily. A lovely card :-)
Thank you for using one of my images and it was a pleasure to Sponsor you.
IKE x

My Challenge Blog
My Shop
My Blog
FB Fan Page
Cat Lovers Challenge Blog

moi pravi ...

Luškan mucek, potiskanega papirja pa sploh ne rabiš, ko ga znaš tako sama narediti.

Kathleen pravi ...

Super card, lovely background and super cute image.
Thank you for joining our 'Feels like Autumn' challenge this week at Allsorts.

Kath x

Helena pravi ...

Krasno ozadje v močnih, jesenskih barvah in srčkan mucek. Krasna voščilnica.

vilinke pravi ...

Simpatična in igriva.
LP Vilinke

JanR pravi ...

Great card! That cat is cute. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

oldpunca pravi ...

Lušna in simpatična voščilnica. :-) Lepo ozadje si ustvarila. Mucek je pa itak kjut sto na uro. :-)

Tina Z. pravi ...

vau, vau, tale lepotec je pa moj, v živo je prav neverjeten, kakšne lepe barve, pa še ozadje se lepo blešči in nek hud papir za barvanje uporabljaš ... hvala ti!

Mervi pravi ...

Cute card!
Thank you for sharing at Allsorts;-))m

Keti's Projects pravi ...

Me veseli, da ti je všeč ;-) Nekako mi ni ratal dobre fotke naredit. Papir misliš za ozadje ali za digi?

Vicki Dutcher pravi ...

Fun kitty - great bg using the colors. Thanks for joining in at JUGS~

Andreja pravi ...

ooo kako fletna voščilnica, mucek je zelo simpatičen :-)) Krasno ozadje si ustvarila.

Tina Z. pravi ...

Mislim oboje, ker se mi zdi, da naredi v obeh primerih neverjeten efekt.

Crafty Pearly pravi ...

Super cute make. Thank you for joining us at Crafty Animals. Hugs Traci DT xx

Ne-Ja pravi ...

Mijaaaaavtastično :)!