sobota, 25. januar 2020

Hello Baby

Tokrat sem se malo poigrala s Sizzix šablonami, ki jih že nekaj časa nisem prijela v roke.
Za nežno otroško voščilnico so se mi zvezdice zdele prava izbira.



Iz ozadja sem izrezala zvezdice z šablono in nato dodala v negativ nekaj zvezdic iz barvastega papirja. Napis sem izrezala 3x in zalepila skupaj, da sem dobila nekaj globine. Potem pa na napis samo še obesila en otroški body in zaključila.

Ko sem dobila idejo in natuhtala postavitev, je bila realizacija res hitra.

Pri lepljenju ozadja sem si pomagala z obojestransko folijo, ki odlično deluje pri sestavljanju mini delčkov, da nimate packarije z lepilom. Drži pa tudi odlično! Odprtine, ki so ostale, sem malo posula s Perfect Pearls zato se vse skupaj tudi rahlo svetlika.

Izzivi:
CRAFT-alnica: #252 Pastelno
Vesela hiška: # 2 Nekdo se je pravkar rodil
Tuesday Throwdown: #449 Layered Die Cuts

Hvala za obisk.

10 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Kako lepo si posula voščilnico z zvezdicami. Čudovita dobrodošlica za novorojenca.

Goga pravi ...

Kakšne cartike sta tole. Se pozna pavzica, sveže ideje kar vrejo...
Hvala ti, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

CraftyGirl pravi ...

Lovely project, I am very glad you entered this week at Tuesday Throwdown. I hope you had fun!!! See you back very soon to play in another fun challenge.

TTFN,

CraftyGirl
craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com
Tuesday Throwdown DT

oldpunca pravi ...

Fantastična je! Zelo mi je všeč postavitev. Z zvezdicami si zadela žebljico na glavico. :-) Lepo si obesila bodi na napis. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški.

Valerija pravi ...

Zelo lepa voščilnica ob rojstvu in všeč so mi uporabljene nežne pastelne barve.
Hvala, da si nas obiskala v Veseli hiški.

Valerija pravi ...

Hvala tudi, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici, kjer sem gostja v mesecu januarju.

VEANA R. pravi ...

Zvezdice me vedno, res vedno raznežijo. Tvoja voščilnica ima vse kar novorojenček potrebuje : majčko za zdravje, pozdravček kor dobrodošlico, zvezdice za srečo in nežne barve za ljubezen. Hvala, da si jo predstavila v Veseli Hiški. Veana R. DT

Christine Kiehl pravi ...

This card is just so creative and delightful! nicely done! Happy New Year to you and yours!

AndrejaM pravi ...

Super uporaba pastelnih odtenkov. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Andreja pravi ...

ooo kako lepo voščilnico si naredila ob rojstvu :-)) Krasno si uporabila vse zahtevane barve.
Vesela sem, ker s sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.