nedelja, 12. januar 2020

Praznična serija 2020/21 - Whimsy Decor

Ko sem videla nov izziv na {52}Christmas Card Throwdown, sem takoj pomislila na te prikupne novoletne okraske.
Lani sem naredila serije v roza, vijola in turkizni, z distress poštemplanim ozadjem.
Krasno bi izpadli tudi v rumeni, po moje.

Ampak tokrat sem se odločila poskusiti nekaj novega.
Da ne boste rekle, da samo ponavljam.

Ornamente (Sizzix 663102) sem naredila v natur rumeni kombinaciji. 
In jih obesila na vejo v okvirju. 
Dodala sem samo še napis in to je to.


Aja, pa papir za ozadje sem natisnila z mojo novo igračko. 
Canon Pixma G3411.
#vsebomnaprintala

Tri variante, v različnih barvnih kombinacijah okraskov. 





Izzivi:
Christmas Card Throwdown: Januarski barvni izziv


ABC Christmas Challenge - A for Anything Goes

Hvala za obisk.

9 komentarjev:

A.Rose pravi ...

This is beautiful. Thanks for joining 52 CCT! Hope you join us again!

Moje drobtinice23 pravi ...

Odlično si izpeljala izziv pri 52CCT. Lepa voščilnica.

Metuljčica pravi ...

Bravo za tole čudovito voščilnico. Enkratna je.

Goga pravi ...

Top, tele bunkice so res fantastične. Lepo si izkoristila naše barve.
Hvala, da sodeluješ pri 52CCT, Goga

Vicky Hayes pravi ...

You've made some very pretty decorations Keti and they look wonderful against your dotty backgrounds! Vicky x

Majda pravi ...

Kako lepo si se poigrala s šabloncami, nastala je čudovita serija.
Hvala, ker sodeluješ na blogu CCT, pridi še, Majda

Andreja pravi ...

Čudovita je tvoja serija :-)) Zelo lepe voščilnice si naredila in hvala, ker sodeluješ na našem barvnem izzivu pri 52CCT :-))

Helen pravi ...

Beautiful cards!
Thanks so much for playing at the ABC Christmas Challenge!
Helen x

Wei pravi ...

Wow! What a pretty design and awesome use of the colors. Thanks for playing along with us at ABC Christmas Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.