nedelja, 19. januar 2020

{Sizzix} Fairy #3

Tokrat sem se lotila mini voščilnic z metuljčkom.
Uporabila sem šablono iz Chapter 4/2019 iz vilinske kolekcije - Fairy #3 (v setu so šabloni vile, metuljčka in želoda) in kvadratne okvirje.

Minimalistično. V kraft varianti, z detajli iz svetleče zlatega vzorčastega papirja.
Imam en blok svetlečega vzorčastega papirja, ki sem ga pred leti dobila za nagrado za objavo v eni angleški kraft reviji, pa še ni prišel na vrsto. 
Tukaj pa se mi zdi, da pristaja malo sijaja, ker gre za res preprost motiv.

Imam pripravljeno za mini zahvale, kar tako. 
Morda katera pride tudi do vas.

Za fotkat so bile pa te minike prava mora.





Hvala za obisk.

***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:


Item: 662850

2 komentarja:

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepe vse po vrsti!

Valerija pravi ...

Zelo lep izrez metuljčka in krasno si kombinirala svetleče in kraft papirje. Zelo lepo.