torek, 7. januar 2020

{Sizzix} Scribbles

Pa smo že pri drugi objavi za Sizzix v 2020.
Tokrat sem uporabila šablono iz Chapter 4/2019 Scribbles v kombinaciji z Festive setom iz ene od prejšnjih sezon.

Želela sem minimalističen videz.
Boste same presodile, kako mi je uspelo.

Napis je Najlepši par.



Se ne morem odločiti za levo (temnejšo) ali desno (svetlejšo) verzijo.


Hkrati pa je tole prva praznična serija za 2020/21. 
Bom poskusila tudi letos vsaj nekaj voščilnic narediti skozi leto. Pri tem mi bodo zagotovo pomagali tudi izzivi na 52 Christmas Card Throwdown.

Hvala za obisk.

***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:


Item: 663450

Item: 662581




4 komentarji:

Valentina B pravi ...

Vrhunsko ti je uspelo. Meni je svetovna!!
Preprosta in res lepa. Uff težko bi rekla, katera je lepša, meni sta obe :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tudi meni je tale minimalizem všeč...svetlejša zmaga pri meni ampak to je itak vseeno, ker sta obe zelo zanimivi.

oldpunca pravi ...

Mene vedno navdušiš s preprostim in v nulo dodelanim dizajnom. :-) Krasni sta.

Moje drobtinice23 pravi ...

Preprosto lepa. V obeh odtenkih je fantastična!