četrtek, 2. januar 2020

Srečno v 2020

Življenje je potovanje, za katerega nihče ne dobi zemljevida. 
Naj bo novo leto pot dobre volje, ljubezni in zdravja.

Jaz sem letos za prijatelje naredila poleg voščilnic tudi mini darilca, škatlice z voščilom in vrečko čaja. Upam, da se bodo takrat, ko bodo spili čaj, spomnili name. 
Naslednjega pa bomo spili kje skupaj.

Takole to izgleda.



Za izdelavo sem uporabila papir iz zaloge (enkrat sem res ugodno na razprodaji kupila cel paket tega prazničnega papirja, ki je na eni strani pikast in uporaben za različne priložnosti).
Iz enag 30x30 lista, sem dobila 4 paketke.

Roza dele pa sem izrezala iz ostankov drugih projektov ter nanje odtisnila srček in voščilo.



Izzivi:
Pixie's Snippets Playground - Challenge 368
Challenge 539 - 19th of December – Christmas: The last stretch

Rada bi se vsem zahvalila za poslane voščilnice in voščila. Načrtujem eno posebno objavo na to temo ampak mora priti do tega. Res sem se razveselila vsake posebej.

Kar nekaj voščilnic sem v svet poslala tudi sama, za tiste, ki ste ušle iz seznama, pa naj bo to voščilo vsaj virtualno.

Tik pred zdajci, ko sem ugotovila, da mi zmanjkuje voščilnic, sem naredila še meni letos najbolj priljubljeno serijo - tokrat v vijola barvi.


Hvala za obisk in se vidimo kmalu. 

2 komentarja:

Di pravi ...

What lovely work and great use of snippets as well!

Hugs

Di xx

Valentina B pravi ...

Ljubka darilca si naredila za prijatelje.
Hvala za idejo in srčna hvala za tvojo praznično kroglo želja z voščilom.
Moje voščilo pride v novem letu za lepši začetek novega leta. :*