nedelja, 29. december 2019

Personalizirana knjižna kazala

Za novoletno darilo je zelo luštno darilce tudi knjižno kazalo.
Tudi za kakšno last minute varianto je uporabno.

Tokrat pokažem štiri različne, personalizirane na prejemnice:
- ena ima rada roza barvo in rože
- ena obožuje morje
- ena ima rada zeleno barvo in vse povezano z naravo
- ena pa je ognjena plesalka trebušnih plesov.

Uporabila sem en kup Sizzix šablon iz moje zbirke. Če vas kakšna posebej zanima, mi prosim napišite v komentar, pa vam povem detajle, ker jih je preveč, da vse navajam tukaj.
Napis pa je Najlepši par.





Meni bi bilo všeč takšno darilo.
Katerega bi pa ti izbrala zase?


Knjigo sem dobila za rojstni dan letos in še čaka na vrsto. 
Morda pa bo čez preznike priložnost zanjo.

Izzivi:
Cute Card Thursday: #614 Anything Goes
QKR Stampede Challenge #378 Anything Goes

Hvala za obisk.


5 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Kazala so vendo čudovito darilo, sploh ker veš da ga bo prejemnik uporabil. Katero mi je najbolj všeč bi se pa težko odločila... Lepe praznike in vse dobro v 2020 :)!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita so in tako različna.
Prijetne zadnje dni leta 2019
Tamara

Valerija pravi ...

Zelo so lepa in toliko si jih naredila. Bravo!

Dawn pravi ...

Lovely Tags!
Thanks for sharing your talent with us at QKR Stampede this week!
Good Luck
Crafty Hugs
Dawn xx

crafty pravi ...

A lovely set of tags. Thank you for joining in the QKR Stampede challenge.
Mary