petek, 22. september 2017

Poročna voščilnica v turkizni (I.del)

“Things we lose have a way of coming back to us in the end, 
if not always in the way we expect.” 
― J.K. Rowling


Avgusta je bila ena poroka za katero sem delala 3 voščilnice in je bil kar izziv, da sem naredila istočasno 3 povsem različne. Ampak mi je uspelo. Tole je prav iz serije.

Golobčka. (p.s. Polona S., hvala za pomoč pri golobčkih).

Uporabila sem precej pripomočkov Najlepši par inj Tininih za Rayher (srček, golobčka, banner, napis, bordura) in prav nobene Sizzix šablone. A je to sploh mogoče ;-)



Okrasila sem tudi notranjost in dodala žepek za denarno darilo.


Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca septembra
Cute Card Thursday: #496 Monochrome
The Corrosive Challenge: #9 September Anything Goes

Lep vikend vam želim. Mene je prav razveselilo tole sonce.

11 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepa,
nežna
lp Tamara

Nataša pravi ...

Krasna, zelo lepe barve :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Res jo je ena sama nežnost, še posebno všeč mi je notranjost s temi srčki. Lepo....čakamo nadaljevanje.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako je lepa! Zunaj in znotraj, kjer si tako lepo uporabila motiv src.

Cvetoči travnik pravi ...

Lepa in nežna in res ni enostavno, ko moraš za eno in isto osebo izdelati več voščilnic na isto temo. Sem že imela take težave:), sem pa prepričana, da hudih težav nisi imela. Čakam nadaljevanje, LP Andreja

Valerija pravi ...

Res je lepa in nežna!

Helena pravi ...

Krasna je, nežna in zaradi barve zelo sveža. Tudi jaz se že veselim nadaljevanja.

Andreja pravi ...

Lepa in nežna voščilnica je nastala :-)) Všeč mi je, kako si se poigrala z njeno notranjostjo.

Moje drobtinice23 pravi ...

Ooo čudovita, lepe barvne tone si izbrala.

oldpunca pravi ...

Lahko si predstavljam, pred kakšen izziv so te postavili. :-) Jaz sem delala 4 za isto poroko... :-)
Krasno si sestavila prvo iz serije. Všeč mi je barvna kombinacija, golobčka sta pa itak hvaležen in vedno lep motiv. Tudi notranjost si lepo "poštimala". :-)

Ne-Ja pravi ...

Tale je pa nežna. Kot sem že pri zadnji napisala - super si skombinirala vse tri, tako da ni duha ne sluha, da so izpod istih rok :).