četrtek, 28. september 2017

{Sizzix predstavitev} Tim Holtz's Claw Marks

“Reality is a lovely place, but I wouldn't want to live there.” 
― Adam Young

Najprej se pohvalim, da sem v SizzixLifestyle paketu dobila kar 4 igračke iz Tim Holtz Halloween kolekcije! Jupiiii. Halloween sicer ni ravno "slovenska" zadeva ampak so šablone takšne, da se jih lahko uporabi tudi za kaj drugega.

Eno varianto sem že naredila v jesenskih barvah - tukaj. Dobila jo je Vladka.

Tokrat sem uporabila "krempeljčke" (Claw Marks) Ne glede na to, da mi prevod zdajle dela težave, boste takoj razbrale zakaj gre. Z njimi sem naredila odprtine, skozi katere se vidi napis v notranjosti.

Sem bila kar drzna. Tako z izbiro barv in vzorčastega papirja, kot tudi s kombinacijo rezalnih šablon.


Kombinirala sem bučo in divje rože. Papir za ozadje osnove je noro rožast ampak mi je padel v roke in sem ga morala uporabit. Dodala sem tudi malo bolj stajliš, rožast klobuk. Takšnega bi nosila tudi jaz za čarovniški zbor. Ali pa za jesensko vrtnarjenje.



Z Mistijem sem enostavno namestila napis v notranjost tako, da kuka skozi raztrganine. A niso kul? Tim je CAR! Kaj takšnega se lahko spomni samo on.


V notranjosti je prostor, da napis Najlepši par še malo personaliziram. Ampak preveč ne smem razkriti, ker bom pokvarila presenečenje ;-) Vam razkrijem v kakšni od prihodnjih objav.

Kako se vam zdi? Jaz uživam pri takih izzivih, ko poskušam šablone uporabiti na različne načine ali pa grem malo iz svojih ustaljenih okvirjev, kot je zdaj zelo "moderno".

Če vas ustvarjanje (za razliko od mene) vseeno malo bolj potegne na Halloween, si lahko na sizzix.co.uk brezplačno prenesete vzorčaste papirje s to tematiko - TUKAJ.


Izteka se tudi čas, da sodelujete v Sizzix Giweawayu za 3 Foldaway Sizzix strojčke. Čas imate do 2. oktobra, če se še niste pofočkale.

Če ste se prebile do tukaj, pa si zdaj zaslužite tudi posebno obvestilo. V ponedeljkovi Sizzix predstavitvi bom objavila GIVEaway oziroma bonbonček. Oktober je moj mesec in prav je, da ga delim z vami, mojimi zvestimi spremljevalci.

Hvala za obisk. 


********************
Za voščilnico sem uporabila naslednje SIZZIX pripomočke:


6 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

HUUUUUDA in zelo drzna. Kombinacija "živega" ozadja z bučo in klobukom je fenomenalna. Krempeljčki pa....spet hudo....možakar je izvrsten pri novitetah.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako so pa res te raztrganine dobre! Tole si pa presneto spretno pokombinirala. Tudi jaz bi imela prav tak klobuk ;)

oldpunca pravi ...

Hi, hi, takšen klobuk bi si jaz tudi z veseljem nadela za srečanje čarovnic. :-)) Fantastično si uporabila šablone raztrganin. Tudi divje rožasti papir je super izbira. :-))

Janja pravi ...

Res luštno. 1x na leto tudi mene ponese v svet čarovnic :)). Če pa so v igri novi pripomočki, je veselje še večje. Lp

Hali pravi ...

o hudo, šablone TH so res svetovne. Bravo čudovito si se poigrala z njimi...

Ne-Ja pravi ...

Drzno roza, kremplji, vrtnice.... zanimiva kombinacija in kot celota super. Imaš pa "res" tele krempeljčki so noro dobra zadevica.