torek, 1. oktober 2013

Bonbonček / Candy

Jesen je tukaj. Drugi rojstni dan mojega bloga je že mimo (prvo objavo sem naredila 13. avgusta 2011). Bliža pa se moj rojstni dan. Zato sem se odločila pripraviti skromni bonbonček za vas ustvarjalke, ki spremljate moj blog.

Najprej malo statistike na 1. oktober 2013:
188 objav
52 spremljevalcev
1306 komentarjev
22841 ogledov
članica 2 ustvarjalnih timov
 

Bonbonček vsebuje: silikonsko štampiljko HVALA, servetke,  nekaj izrezkov rožic, metuljčkov, grmičkov, barvast trakec, pentljice, 6 embosiranih belih osnov, 5 ročno izdelanih kvačkanih rožic in še kakšno malenkost za ustvarjanje
 
Bonbonček bo prejela naključna izžrebanka (lahko tudi izžrebanec ampak nekako tukajle prevladujemo punce), ki bo izpolnila nekaj klasičnih pravil:
 
1. da je spremljevalka mojega bloga
 
2. da objavi slikco bonbončka na svojem blogu
 
3. ni nujno, bi bilo pa lepo, da pusti kak lep komentar pod to objavo
 
4. ker mi je neznansko všeč prejemati pošto, bom tiste, ki mi bodo do 12. oktobra poslale svojo voščilnico, v žreb za bonbonček vključila 2x (dvakrat)
 
5. za sodelovanje uporabite Mr.Linky spodaj (tiste, ki mi pošljete voščilnico, se lahko vpišete dvakrat, če se boste pozabile, vas bom pri žrebanju dodala jaz, tko da ni panike) 
 
 
p.s. Za naslov mi prosim pišite na katarinaahac@gmail.com. Vse prejete voščilnice bom poslikala in se pohvalila z njimi tudi tukaj na blogu. Idejo sem videla pri nekaterih drugih ustvarjalkah tko da ni zrasla na mojem zeleniku, se pa neskončno veselim pošte letos. 

Časa imate do sobote, 12. oktobra, do 20.00 ure.







10 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Torej, draga Keti, vse lepo tebi in tvojemu blogu še naprej :-) Rada pokukam k tebi. Tvoje kvačkane rožice so pravi cukrčki. Želim ti še veliko veselja pri ustvarjanju!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čestitke Keti!!!
Leto dni starejša blogerka si od mene
ob 2.blogg rojstnem dnevu ti želim še veliko objav, novih izzivov in DT,....ob tvojem bližajočem osebnem prazniku pa vse najboljše in da bi bila srečna.
Lp Tamara

MOJCA pravi ...

Vse najboljše za prvič (oz. za 2. blog rd) in osebni praznik. Fino, tudi ti si oktobrc. Saj že vseskozi govorim, da smo oktobrci fejst ljudje. Vse lepo in predvsem veliko dobre in ustvarjalne volje v teh časih ti želim. Lepo te je pogledati. čao

Janja pravi ...

Čestitam Keti.
Še veliko dobrih idej in lepih izdelkov ti želim. Lp

Ayaa pravi ...

Čestitke ob tvoji blog obletnici. Želim ti še naprej veliko ustvarjalnih idej!
Tvoj bombonček je prav mikaven..;)

Hali pravi ...

iII ČESTITKE IN ŠE NA MNOGA LETA :-)

Vanja pravi ...

Cestitke, Keti! Srecan rodjendan i sve najbolje! Divan slatkis, dodala sam ga na svoj blog.

Pozdrav
Vanja

*Urška* pravi ...

Najlepše čestitke ob praznovanju 2.rojstnega dne tvojega bloga.Čudovite izdelke ustvarjaš in vedno rada pokukam k tebi.
Želim ti,da bi v bodoče še naprej tako lepo ustvarjala.
Pozdravček Urška

Andreja pravi ...

Čestitke Keti in vse najboljše :-))
Lepo statistiko imaš in se že veselim tvojih novih čudovitih objav!
Pozdravček :-))

AvE's Crafts pravi ...

Čestitke ob dvojnem rojstnem dnevu! Upam da boš lepo praznovala :)