sobota, 5. oktober 2013

Vrtnica v dvojni funkciji

Tale voščilnica pa je nastala po naročilu. Naročnica je želela nekaj v rdečem, z veliko rdečo vrtnico. Odločila sem se, da grem malo iz svojih okvirjev in naredim (svojo prvo) "Easel" voščilnico.

Voščilnica, ki je hkrati tudi malo darilce. Škatlica je precej trdna in jo lahko kasneje uporabimo tudi za shranjevanje kakšnih drugih malenkosti. I like it ;-)

p.s. zdaj opažam, da bi bilo fino, da bi imela kakšno fotko voščilnice tudi iz strani, da bi se videl preklop. Ampak zdaj je, kar je ;-) tutorial sem našla tukaj

kvačkana rožica je broška, ki se lahko vzame dol in nosi kot okras ;-)

Kako pa je vam všeč?

Prijavljam na izzive:
- World Card Making Day @ Make The Day Special
- Shaped Cards @ Delicious Doodles
 
Hvala za obisk, pa imejte skrajno lep dan še naprej.

9 komentarjev:

Tara Cardwell pravi ...

Hi Keti
Thanks for hopping with us at Make the Day Special - Happy World Card Making Day :-)
Tara
MtDS DT

oldpunca pravi ...

O, zelo lepa škatlica in voščilnica. Rožica - broška - je super ideja :-)

Mojca pravi ...

Ohhhh super lepe žove barve in krasno, da si se lptila easel voščilnice, saj je prečudovita. lp

Danica pravi ...

Zelo lepa voščilnica. Všeč mi je oblika in vsi dodatki na njej.
lp Danica

Andreja pravi ...

ooo spet te tvoje kvačkane rožice :-)) čudovita broška!
Zelo lepo škatlico si naredila in easel voščilnica mi je všeč!
Pozdravček :-))

Kate pravi ...

Thanks for joining us at make the day special this set is just lovely :)
Kate xx

Janja pravi ...

Zelo lepo. Lp

Hali pravi ...

Kako lepo! Všeč mi je ideja o vrtnici na čestitki, ki potem postane broška. Škoda bi bilo tako lepoto zapreti v škatlo ;-)

Unknown pravi ...

Great shaped card. Thanks for joining us at Delicious Doodles.
Hugs,
Aletha