ponedeljek, 7. julij 2014

Birmanska

Prejšnji teden sem dobila paket iz Ustvarjalnega dotika. Saj veste, vesela kot otrok, takoj raztrgala in potegnila ven težko pričakovano.

Med drugim sem nabavila tudi tale čudovit papir - komplet PMA Lucy Cromwell. Uporabila sem še belo osnovo za voščilnico. Oboje iz Ustvarjalnega dotika.

S pomočjo Memory Box šablonic sem izdelala rožice in jih namestila kot nekakšen okvir okrog doily. Za piko na i pa golobček z vejico. Malo sem še zaokrožila spodnje robove in okrasila notranjost in kuverto.

Ni ravno klasična birmanska ampak mi je res všeč, bi lahko bila tudi za kakšno drugo priložnost.



Prijavljam jo na:
- julijski izziv - Rožice @ Ustvarjalni dotik


Pozdravček in hvala za obisk.


6 komentarjev:

Barbara pravi ...

Res je čudovita in ker je tako nežna, bi jo zlahka uporabila tudi za druge priložnosti :) Še posebej všeč so mi rožice, ki jih je res ogromno. Hvala za sodelovanje v izzivu Ustvarjalnega dotika! Barbara

Vladuška pravi ...

Zelo lep papir je in krasno si ga skombinirala z rozicami in golobom.

Andreja pravi ...

Lepa je iz zelo mi je všeč, kako si nalepila rožice :-))

oldpunca pravi ...

Zelo lepa in nežna je tale voščilnica. Všeč so mi rožice, ki si jih umestila okrog goloba.

Ne-Ja pravi ...

Meni pa je ravno to všeč, da ni klasična birmanska. Vsekakor je fenomenalna :)

Hali pravi ...

Meni je všeč barva in vejica in krog z rožicami :-)