sreda, 30. julij 2014

Voščilnica knjiga

Pred nekaj dnevi sem se počastila z novim ustvarjalnim pripomočkom in sicer z Martha Stewart Scoring Board.

In potem skupaj sestavila svojo prvo voščilnico knjigo. Ker sem še vedno v seriji poročnih, je tudi tale knjigica s poročno tematiko in v meni ljubi roza barvi.






Prijavljam jo v:
- julijsko galerijo @ Najlepši par (napis za vedno je moj najljubši za poročne voščilnice)
TTCRD Challenge July 29 - August 4 (anything goes)
- CreativeColorsChallenge #16 @ Creative Colors


Jaz sem se vrnila s kratkega ampak sladkega dopusta v Istri in očitno mi želi vreme povedati, da lahko zdaj nekaj časa preživim tudi v papirčkarski delavnici.

Deževem ustvarjalen pozdravček vam pošiljam. Zdaj grem pa nazaj za mizo, da vidim, kako je z mojo ustvarjalno muzo danes ;-)

16 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Zelo lepo si jo naredila.Všeč so mi polkrožni izrezi.Tudi meni je zelo všeč Tinin napis-Za vedno.
LP,Urška

Ne-Ja pravi ...

Lepo knjigico si naredila in naspis je res tapravi. Imaš srečo da si ušla temu dežju na obali. Naju pere že 3 dni :(.

jen evers pravi ...

What a gorgeous card! I'm sure who receives this will be so excited. It's stunning! xoxo Jen Thanks for entering the CCC blog challenge.

Martina pravi ...

Vrlo lijepa čestitka knjigica. Lijepe boje. A scoring board je za mene pomoćnik broj jedan.:)
Lp,Martina

Adrijana Knez pravi ...

Oh, Keti kako lepo si sestavila knjigico. Zelo všeč mi je karo papir v kombinaciji cvetličnega motiva. Čudovito si okrasila zunanjost in notranjost.
Lep ustvarjalni dan ti zelim, Jana

Vladuška pravi ...

Zelo lepa je. Uzivaj v ustvarjanju.

Kefa pravi ...

Zelo leeepa.

oldpunca pravi ...

Kako lep občutek, ko samega sebe počastiš !:-) Zelo lepo knjigico si ustvarila. Veselo papirčkanje še naprej :-).

Tina pravi ...

Čudovita...tako nežna in prefinjena! Zelo, zelo mi je všeč.

Janja pravi ...

Krasne barve in papir. Zelo lepo je narejena. Lp

Andreja pravi ...

Keti, krasno knjigo si naredila in nežne barve ji zelo lepo pristojijo :-))

Deonna B pravi ...

Sorry for the late comment! This is a wonderful project! Thank you for sharing your lovely work with TTCRD this week.

Claudia's kaartjes pravi ...

Hi,

What a beautiful card/book. So lovely. Thanks for joining us at Creative colors challenge and good luck.

hugs
Claudia

Tfriday pravi ...

So pretty and creative. I love it. Thanks for joining us at Creative Color Challenge. Good luck and come back again. Tereese (Friday) DT

Hiška iz papirja pravi ...

Zelo lepo knjigico si sestavila, najbrž jih bo nastalo še veliko, zdaj ko imaš scoring board - res super pripomoček :)

Tanvi pravi ...

Gorgeous!! thanks for joining us at Creative Colors Challenge#16