sobota, 20. junij 2015

Knjižna kazala - tagi

Danes sem se mala igrala s tagci (šablono mi je prijazno posodila Alma - Unikatni nakit Alma) in naredila sem nekaj knjižnih kazal za jutrišnje štantkanje v Gornji Radgoni.

Na vseh so Vladkini napisi, ki jih imam precej časa in ki sem jih v svoji začetniški vnemi med čiščenjem kar nekaj "uničila" z grobim drgnjenjem :( Zdaj sem prišla k pameti in sem bolj previdna z novimi štampiljkami.

Z orhidejami.


S krogci in metuljčki Najlepši par, ki ju prijavljam na # 136 izziv @ CRAFT-alnica (imam nekaj starega - Vladkine štampiljke misli, nekaj novega - krogce s šivi in plastično šablono Najlepši par, imam pa tudi nekaj sposojenega - Sizzix šablona za tagce). Tole je moj čisto prvi poskus uporabe plastičnih šablon in mislim, da mi bo kar všeč.


S zvezdicami Najlepši par.

Brez Gorjuss ne gre.


Prav tako ne brez pikapolonice Najlepši par.

Na koncu še ena gasilka :-)


Tagce prijavljam:
- v junijsko galerijo Najlepši par.

8 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

fenomenalni vsi, ampak tale s krogci mi je pa popoln.

Cvetoči travnik pravi ...

Tako so super, barviti, z lepimi napisi in zanimivimi postavitvami. Ne dvomim, da boš imela odjemalcev:)) Uspešno štantkanje ti želim:)) LP Andreja V.

Andreja pravi ...

Keti, prav vsi tagci so zelo lepi in vsak ima svojo "zgodbo" :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nama v Craft-alnici ... Srečno

oldpunca pravi ...

Vsi tagci so zelo lepi in vsak posebej je nekaj posebnega. Lepo si ustvarjala s starimi in novimi pripomočki. S plastičnimi šablonicami pa je pravi užitek ustvarjati. :-)

vilinke pravi ...

Ti si pa prava mala marljiva mravljica,zelo lepi tagi.
LP Vilinke

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepi tagci
lp Tamara

Goga pravi ...

Čudoviti Tagci, prav vsi so nekaj posebnega.
Hvala, da jih deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

Ne-Ja pravi ...

Čudovito vse po vrsti! Upam, da je bil štantek na sejmu uspešen :).