torek, 5. januar 2016

Novoletne zaobljube (kaj je že to)

"I believe in living life the way that you want to live it every day, and if you do that, you don't really need to have New Year's resolutions."
Tom Ford


Ampak sem si vseeno rekla, da bom v 2016 več kvačkala.

Tole sem imela že nekaj časa v glavi, zdaj pa sem naredila testno verzijo. V roza. Kakopak :-) Knjižno kazalo.




Zasnežen pozdrav in upam, da ste v 2016 zakorakali s toplimi štumfi.

5 komentarjev:

Valerija pravi ...

Vau, čudovito! Ne bi se branila takega knjižnega kazala.

Tina Z. pravi ...

zelo, zelo lepo, čisto nekaj posebnega.

Jasmina pravi ...

Iiii, všeč mi je ker je povsem drugačno knjižno kazalo, kot sem jih doslej videla. In zelo ljubko je, v roza in rožicah.

Cvetoči travnik pravi ...

Česa se le ne lotiš, lepo in zelo posebno. Lep pozdrav, Andreja V.

Vladuška pravi ...

Meni novoletne zaobljube nikoli niso ležale in se jih zato ne poslužujem :) Čeprav takšna kvačkarska mi je pa všeč :)