nedelja, 17. januar 2016

Vabilo za krst in rojstni dan

"The telephone book is full of facts, but it doesn't contain a single idea."
Mortimer Adler


Pri temle projektu sem imela vsa dejstva (vabilo, punčka krst, bratec rojstni dan in naj bo nekaj nežnega, v nevtralnih barvah). Ideja je padla, roza in moder medvedek na beli podlagi. Dodala sem nekaj plasti za dimenzijo, simbole, ki ustrezajo dogodkoma - križ in mala tortica. V notranjosti vabilo natisnjeno na pavs papir z borduro, ki se ujema s prvo stranjo.

Tale CC medvedek bo res uporaben za različne priložnosti.





Prijavljam:
- januarska galerija @Najlepši par (pentlja, bordura, napis vabilo)
- #151 nov začetek @CRAFT-alnica

Pa je vikend spet naokrog in nov delovni teden pred nami. Naj vam hitro mine!

p.s. Ker sem vabila delala ob večerih in jih oddala pred vikendom, so fotografije spet temu primerne.

13 komentarjev:

Dusi pravi ...

Všeč!
Ful si se dobr spomila motivov za tole vabilo.
Takole je boljše z manj vpadljivim cupcakom.

Tina Z. pravi ...

prekrasna in nežna.

Cvetoči travnik pravi ...

Odlična kombinacija za dva dogodka. Tvoja medvedka, skupaj z vso pripadajočo simboliko, sta super in vse je zelo lepo nežno. Lep pozdrav, Andreja V.

Andreja pravi ...

Lepo si združila oba dogodka na vabilu :-)) Všeč mi je.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Helena pravi ...

Ljubka medvedka in vabilo je res prisrčno.

Jasmina pravi ...

Kjut, zelo.

oldpunca pravi ...

Super si združila krst in rojstni dan. :-) Medvedka sta zelo lušna.

Janja pravi ...

Zelo lepo vabilo. Lp

Vladuška pravi ...

Zelo zelo ljubko. In tale medved je tudi mene pretekli vikend krajsal ustvarjalne urice :)

Tina pravi ...

Čudovita je...super si skombinirala tole 2 v 1 akcijo :-)))

Goga pravi ...

Uhh, dobro si se znašla med toliko navodili. Super si skombinirala medvedka, tortici, križ in nežne barve.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Tanja E. pravi ...

Krasna in ljubka so! Hvala, ker soustvarjaš Craftalnico!

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasno si se znašla. Zelo mi je všeč.
Hvala, da ustvarjaš z nami. Srečno!