ponedeljek, 8. maj 2017

{Sizzix ponedeljkova predstavitev} Sveta birma

Se mi zdi, da se že ponavljam. Ampak takšne so bile želje in všeč mi, ko kakšna šablona pride lepo do izraza za različne priložnosti. Ponovno sem uporabila Sizzix Doily Mask in vejico ter pentljo iz kompleta Easter.

Voščilnica za birmo, za gospodično, v punčkastih barvah, malo bolj živahno nagajiva.




Opazila sem, da se nova Sizzix kolekcija dobi tudi pri nas, jaz pa si moram pod nujno nabaviti še kak odtenek Oxide blazinic.

Hvala za obisk.

**************************
Uporabila sem naslednje Sizzix pripomočke:




10 komentarjev:

helena pravi ...

Jej, kako je simpatična in prav prijetnih barv.

Klara pravi ...

Zeloooo mi je všeč! Super si jo sestavila!

Cvetoči travnik pravi ...

Lepa, kot so lepe deklice pri birmi:). Katarinca, po dolgem času sem spet na blogu, tako da se ti opravičujem, če bom kakšno tvojo objavo tudi "nekomentirala":), si bom pa vsaj skušala ogledati vse. Pozdravček k tebi, Andreja

Nataša pravi ...

Krasna, lepe barve in postavitev.

Janja pravi ...

Krasna postavitev, ki mi je zelo všeč. Lp

Moje drobtinice23 pravi ...

Ooo, zelo lepa birmanska voščilnica. Všeč so mi te nežne barve.

Vladuška pravi ...

Lepo skombinirano in krasno vse skupaj izdade.

Dusi pravi ...

WOW! Tole mi je pa zelo všeč! Ravno dovolj netipična, pa še vedno pomenska in nežna. Super!

Darnell pravi ...

This is a lovely and artistic design, Keti! I love how beautiful it is!! Hugs, Darnell

Hali pravi ...

Prekrasni krogi s čipko in zelo lepo izpade...